23132
post-template-default,single,single-post,postid-23132,single-format-standard,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
SEO vs content marketing

Ako správne tvoriť obsah na webe v súlade so SEO

SEO a content marketing by mali na webe spolupracovať, aj keď nie vždy tomu tak je. Ako spojiť obsahový marketing a SEO? Pripravili sme vás návod ako na to!

Chcete spropagovať svoj web, nezanedbávajte svoju platformu!

V marketingu je dôležité byť v správnom čase na správnom mieste. Častou otázkou našich klientov je práve to, aký kanál majú použiť pri propagácii svojej značky. Základom je budovať úspešnú a správne vytvorenú vlastnú platformu! Často sa však klienti v rámci obsahu spoliehajú na sociálne média alebo e-maily. Tieto kanály môžu byť výkonné, ale len v určitom období,  kým napríklad nevznikne nová populárnejšia sociálna sieť. Sociálne média využívajte ako doplnok, smerujte svojich fanúšikov na váš web!

 

Vybuduj obsahovo nadupaný web!

Ako dosiahnuť, aby vás klienti alebo fanúšici našli aj na Google? Budujte kvalitný obsah v správnom čase a na správnom mieste!

OBSAH+PROPAGÁCIA = ÚSPECH NA GOOGLE

  • Publikujte autoritatívny a prirodzený obsah s dôrazom na kľúčové slová!
  • Propagujte svoj web a budujte spätné odkazy!

 

Ako budovať obsah na webe?

Budujte autoritatívny a prirodzený obsah na vašom webe, ktorý bude pre vašich návštevníkov zaujímavý. Na to, aby ste sa však aj dostali na prvé priečky vo výsledkoch Google je potrebné si na začiatku článku pripraviť analýzu kľúčových slov. Zamerajte sa aj na longtaily a príbuzné slová, ktoré ľudia vyhľadávajú. Umiestnenie kľúčových slov je dôležité, nezanedbajte ani nadpisy a podnadpisy.

 

Ako propagovať webovú stránku?

Úspešná propagácia vám zaberie veľa času! SEO nie je len o tvorbe obsahu na vašej platforme, ale aj o propagovaní stránky a obsahu na iných weboch a médiách. Publikovanie na webových stránkach tretích strán zvyšuje nielen povedomie o vás pre zákazníkov, ale aj pre Google. Odkazovať ľudí na web pomocou iných médii zvyšuje povedomie o značke.  Na aký druh odchádzajúcich odkazov klikne používateľ? Sú to práve odkazy v tele článku. Neumiestňujte svoj odkaz však do článkov, ktoré s vašim webom nijako nesuvisia! Práve naopak, hodnota odkazu je pridelená aj na základe jeho relevantnosti.

 

SEO vs. Content marketing

V digitálnom marketingu sa často rieši SEO vs. PPC, SEO vs. obsahový marketing alebo SEO vs. sociálne siete. Všetky kanály zohrávajú svoju úlohu a najlepšie stratégie sú často tie, ktoré strategicky integrujú spôsobom, pri ktorom sa navzájom podporujú.

 

-Sima