23682
page-template-default,page,page-id-23682,stockholm-core-1.0.8,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Aj taký gigant, akým je Kaufland, potrebuje neustále zaujímať spotrebiteľov a predávať. My sme im pomohli obohatiť komunikáciu nielen na webe, ale aj na sociálnych sieťach.

Zadanie

Tvorba video a foto obsahu pre klienta Kaufland.

Poskytnutá služba

Pravidelné vytváranie receptov vo forme videí a fotografií, ktoré obohatili klientov obsah. Ukázali sme tak rozličné variácie receptov zaujímavou formou s originálnym hudobným podmazom počas celého roka. Klientovi sme navrhli aby využíval aj fotorecepty pre letáky, web keď už je teda pripravený. môžu tak recyklovať obsah a zacieliť na skupinu z rozličných kanálov

Dĺžka trvania

Nepretržite od decembra 2016.

Realizácia

Našou úlohou bolo efektívne nastaviť podmienky celej spolupráce a priniesť žiadaný formát nielen pre klienta, ale aj pre jeho cieľovú skupinu a verejnosť. Klient má tak k dispozícii video recepty a fotorecepty, ktoré môže využívať podľa svojej potreby na svojich komunikačných kanáloch.

Top prínos

Klientovi sme zaručili pravidelné zabezpečovanie tvorby hodnotného a atraktívneho obsahu vo forme videí a fotografií sladkých, slaných, vegetariánskych, studených či teplých receptov jedál. sezónny obsah = typy na vianočné darčeky, deň detí, veľkonočné sviatky, klient ho vie recyklovať dĺžka formátu je ideálna a nie príliš dlhá.

Návrhy na zlepšenia

Keďže ide o širokú cieľovú skupinu, bolo by vhodné skúsiť personalizovať obsah. Ideálne by bolo spraviť anketu v predajniach či na webe, v ktorej by sa mohli spotrebitelia vyjadrovať ku tvorbe videí a dávali by tak spätnú väzbu. Obsah ankety by mohol spočívať vo výbere receptov (sladké, slané, vegetariánske, zahraničné, slovenské a i.), z ktorého výstupom by boli preferencie spotrebiteľov a ich lepšia identifikácia.