19169
page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Čo je to scarcity marketing a ako vie pomôcť e-shopom zvýšiť predaj

Scarcity marketing šikovne narába s ľudským strachom z toho, že nám niečo ujde. Že niečo zmeškáme, nezískame a zostaneme vylúčení. Nie je žiadnym tajomstvom, že ľudia najviac túžia po veciach, ktoré nemôžu mať, alebo po tých, ktoré sa získavajú len ťažko. Práve tento psychologický princíp využíva scarcity marketing vo svoj prospech.VIAC

Nový traffic so starým obsahom? Ponúkame návod, ako na refresh článku

Často si myslíme, že vytvorením obsahu a jeho distribúciou, v tom lepšom prípade, naša práca končí. Každý článok si však na stránke prechádza určitým štádiom. Kým niektoré z nich sa jednoducho časom strácajú v obsahovom mori internetu, napríklad kvôli neaktuálnosti témy, iné si zaslúžia vašu pozornosť. Prečo je dobré venovať pozornosť staršiemu obsahu?

VIAC

7 tipov, ako rýchlo a efektívne rozbehnúť svoj e-shop

Možno prevádzkujete e-shop už niekoľko rokov alebo ste si ho len nedávno založili kvôli obmedzeniam predaja v kamenných obchodoch z dôvodu pandémie. Každopádne tu pre vás máme tipy, ako si získať a udržať nových zákazníkov, ako e-shop vylepšiť a čoho sa vyvarovať.

VIAC

Počuli ste už o greenfluenceroch? Nový typ influencerov zaplavil aj slovenský Instagram. Ktorých sa oplatí sledovať?

Zero waste, udržateľnosť, život bez odpadu či ochrana klímy sú témy, ktoré čoraz viac dominujú médiám, našim bežným rozhovorom, ale napríklad aj Instagramu. Možno ste si to už všimli aj vy, no príspevky mnohých influencerov sa postupne stávajú čoraz „zelenšími“. Objavil sa dokonca aj nový pojem, ktorým sa „zelenší“ influenceri označujú: greenfluencer.VIAC

Influencer marketing v dobe COVID-19: Veľa nových príležitostí

Dopad globálnej pandémie koronavírusu pociťujeme v rôznych oblastiach a sférach, vrátane reklamného odvetvia. Zrušené eventy, znížené rozpočty a zoškrtané výdavky na reklamu sa dotkli aj influencer marketingu. Hoci sa o jeho význame nielen medzi „marketérmi“ vedú živé diskusie, influencer marketing je jednou z kľúčových súčastí digitálneho marketingu. V tomto článku sa pozrieme na to, aký vplyv naň mal COVID-19.
VIAC

Clubhouse app: nová obsahová platforma pre vaše uši

Ak ste fanúšikom podcastov, toto je niečo pre vás. Novinka roku 2020 dorazila aj medzi Slovákov. Sociálna sieť kde nenájdete fotky, videá, komentáre ani srdiečka. Viete ktoré známe slovenské tváre sú už v tomto klube? Pridajte sa. Počúvajte, debatujte.
VIAC

Ako získať viac nových sledovateľov na Instagrame?

Či už využívaš Instagram len ako osobný účet na zdieľanie zážitkov so svojimi priateľmi a rodinou, alebo firemný, ktorý je súčasťou tvojej práce, určite citlivo vnímaš počet svojich sledovateľov. Ak máš pocit že tvoj účet stagnuje a neposúva sa ďalej, tu sú dôvody prečo tomu tak môže byť.VIAC

Ako profesionálne zarábať na Instagrame?

Spolupráca so značkami na Instagrame prináša zo sebou nielen výhody, ale aj povinnosti. Priznať sa, že spolupráca je honorovaná nie je hanba. Je to dokonca povinnosť, o ktorej nie všetci Instagrameri vedia.VIAC