Blog - Content Agency
19169
page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
stretnutie blogerov

Ako na influencer marketing, aby bavil a neodradil?

Základná otázka každého influencera, ktorý sa rozhodne pre spoluprácu so značkami, skôr či neskôr je: „Ako to urobiť, aby obsah, v ktorom promujem produkt klienta, neodradil mojich skalných followerov?“ Veru tak, výzva tvoriť zábavný a pútavý obsah, z ktorého na prvý pohľad nekričí, že ide o spoluprácu, je určite náročná. Kedže sa s ňou pasujú asi všetci influenceri, nedávno sme sa s našou blogerskou komunitou stretli na pravidelnom Meetupe a snažili sa túto otázku zodpovedať. Meetupom nás previedla Janka Malaga, špecialistka na obsahový marketing a zakladateľka súťaže BLOGER ROKA.

Pokračovať

Advertisement vs. Branded content

Advertisement vs. Branded content

Poznáte ten pocit, keď šoférujete a namiesto priamej cesty vidíte reklamu sem, reklamu tam? Keď prídete domov a z vašej schránky sa vysype 39 letáčikov s aktuálnymi ponukami? Keď si doma v pohodlí svojho príjemného pyžama pozeráte videá alebo filmy a zrazu na Vás vyskočí tá pani čo schudla 180 kg za tri týždne. Milí moji, to je reklama. V dnešnom svete keď na nás z každej strany „skáču“ tieto posolstvá firiem, stávame sa slepými. Podvedome prestávame vnímať všetky tie rovnaké vizuály. Ak chcete zaujať a odlíšiť sa, presne toto je dôvod robiť veci inak.Pokračovať

Je influencer marketing (s)hit? Opýtali sme sa content manažérov

Sledujete Youtuberov a slovenských influencerov na Instagrame či Facebooku? Do svojho súkromia dnes cez svoje sociálne profily nechajú nahliadnuť každému z nás a nehanbia sa zverejniť čo jedia, kam cestujú a čo si obliekajú oni a ich blízky. Sú v pozornosti ako nikdy predtým. Ako to s influencer marketingom vyzerá?Pokračovať

Visibility: píšte o tom, čo vás baví a čomu rozumiete!

Začínali ako SEO agentúra a dnes sú jednými z najlepších v online marketingu na Slovensku. Visibility sídli v Bratislave a vznikli v roku 2009. V súčasnosti poskytujú kompletné služby v rámci online marketingu a okrem iného zvíťazili so svojim blogom plným hodnotných informácií 2-krát v súťaži BLOGER ROKA! V rozhovore sa okrem iného dozvieš aj 5 trikov ako na firemný blog a poraziť ním konkurenciu!Pokračovať

Kto stojí za súťažou BLOGER ROKA?

Keď si pred 5 rokmi založila blog foodblogerka.sk, netušila, že slovo blog bude skloňovať denne. Dnes koordinuje viac ako 160 slovenských blogerov, vlogerov a influencerov v rámci projektu Asociácia blogerov, zorganizovala už 4 ročníky súťaže BLOGER ROKA a má vlastnú marketingovú agentúru Content agency. Pokračovať