Blog - Content Agency
19169
page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

6 krokov k dokonalému titulku

Po krvopotnom napísaní dokonalého, neprekonateľného a majstrovského článku je veľmi ľahké zabudnúť na titulok a spomenúť si naň až v poslednej minúte. Stáva sa to všetkým. Treba však pamätať na to, že aj niečo také krátke ako titulok zohráva veľmi významnú úlohu – láka čitateľov na váš blog, k vášmu obsahu. Ako ich teda presvedčiť, aby na článok klikli?Pokračovať

6 najdôležitejších elementov pri content marketingu

Čo je must-have a bez čoho sa nepohnete, ak chcete začať kraľovať vo svete content marketingu

Čo nevyhnutne potrebujete na to, aby ste mohli šoférovať auto? To je všeobecne známe. Ale ktoré elementy sú pre vás dôležité pre to, aby ste ľavou zadnou zvládli správne nastaviť, plánovať a koordinovať aktivity v rámci content marketingu? Tento zoznam 6 komponentov je všeobecný a zostavený bez ohľadu na druh podnikania.Pokračovať

Je influencer marketing to pravé pre vašu značku?

Reklama je všade okolo nás, je každodennou súčasťou našich životov a ľudia si aj kvôli jej neustálej prítomnosti vybudovali určitú odolnosť. Klasické formy marketingovej komunikácie už častokrát neprinášajú požadované výsledky, a preto spoločnosti neustále hľadajú nové a nové spôsoby, ako zaujať recipientov. Rýchlo sa rozširujúcou formou, ako osloviť požadovanú cieľovú skupinu a doručiť jej svoje posolstvo prirodzene a nenútene je práve influencer marketing.

Pokračovať

Päťkrát áno pre ľahšiu tvorbu obsahu

Teóriu ovládate a viete, že pomocou obsahového marketingu dokážete získať potenciálnych zákazníkov a zvýšiť povedomie o svojej značke. Preto teraz vaše oči vyhľadávajú všetko čo sa týka content marketingu a uvažujete, alebo ste sa už dokonca rozhodli, vsadiť na tohto „trójskeho koňa“ a chcete sa vďaka obsahu dostať do mysle svojich budúcich zákazníkov?Pokračovať

Ako svoj obsah dostať medzi ľudí?

Dali ste si za cieľ vytvárať pravidelne obsah? Vytvorili ste si redakčný kalendár, persóny a píšete pravidelne články? Výborne! Nechcem vás sklamať, ale to je len prvý krok. Aby vaše úsilie nevyšlo navnivoč,  je dôležité urobiť aj ďalšie kroky, aby bol vami vytvorený obsah aj čítaný a splnil svoj účel, prečo ste ho vytvorili.

Tu je 5 najlepších spôsobov ako propagovať svoj obsah a dostať ho medzi ľudí. Pokračovať

Týchto 5 pravidiel vám pomôže pracovať z domu produktívnejšie

Je to sen takmer každého z nás. Byť doma, zarábať si blogovaním, pracovať kedy chceme a v akom čase chceme. Aj v pyžame 🙂 Avšak pracovať doma produktívnym spôsobom si vyžaduje disciplínu, plánovanie a organizáciu. Bez toho môžeme premárniť mnoho hodín, ponevierať sa po dome a nič neurobiť.Pokračovať