Blog - Content Agency
19169
page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
Ako môžu slovenskí influenceri odpropagovať vaše produkty a služby

Influencer marketing: ako môžu slovenskí influenceri odpropagovať vaše produkty a služby? (3. časť: NA INSTAGRAME)

Po dvoch úvodných blogoch, kde som sa venovala tomu, ako influencer môže odporezentovať značku na blogu a na facebooku, prejdem na Instagram. Je to moja obľúbená sociálna sieť, rovnako ako Pinterst. Veď kto by nemal rád pekné obrázky? Aj vy najprv listujete časopis a pozeráte obrázky a titulky a až v duhom kole sa začítate do obsahu?Pokračovať

Influencer marketing: ako môžu slovenskí influenceri odpropagovať vaše produkty a služby? (2. časť: NA FACEBOOKU)

Po tom, ako sme sa pozreli na to, ako môže influencer odprezentovať značku na svojom blogu, prejdime na Facebook. Je to aj napriek posledným zmenám a zavedeniu prieskumníka najobľúbenejšia a najžiadanejšia sociálna sieť na Slovensku a nájdete na nej každého dobrého slovenského influencera. Svedčí o tom aj reach, ktorý si blogeri na tejto sieti za posledné roky vybudovali. Naši členovia Asociácie blogerov, ktorých je k 1. decembru 2017 147 majú spolu na FB priemerný mesačný organický reach až 5.469.288.Pokračovať

6 krokov k dokonalému titulku

Po krvopotnom napísaní dokonalého, neprekonateľného a majstrovského článku je veľmi ľahké zabudnúť na titulok a spomenúť si naň až v poslednej minúte. Stáva sa to všetkým. Treba však pamätať na to, že aj niečo také krátke ako titulok zohráva veľmi významnú úlohu – láka čitateľov na váš blog, k vášmu obsahu. Ako ich teda presvedčiť, aby na článok klikli?Pokračovať

6 najdôležitejších elementov pri content marketingu

Čo je must-have a bez čoho sa nepohnete, ak chcete začať kraľovať vo svete content marketingu

Čo nevyhnutne potrebujete na to, aby ste mohli šoférovať auto? To je všeobecne známe. Ale ktoré elementy sú pre vás dôležité pre to, aby ste ľavou zadnou zvládli správne nastaviť, plánovať a koordinovať aktivity v rámci content marketingu? Tento zoznam 6 komponentov je všeobecný a zostavený bez ohľadu na druh podnikania.Pokračovať