Koľko stojí spolupráca s influencerom?
Túto otázku dostávame od klientov v Content agency zrejme najčastejšie. Odpoveďou na ňu je jedna z najobľúbenejších odpovedí marketérov: to závisí. Od čoho presne? Čítajte ďalej.VIAC
Túto otázku dostávame od klientov v Content agency zrejme najčastejšie. Odpoveďou na ňu je jedna z najobľúbenejších odpovedí marketérov: to závisí. Od čoho presne? Čítajte ďalej.VIAC
Influencer marketing je mimoriadne silný nástroj, ktorý značkám prináša viditeľné výsledky. Chcete vyskúšať, či je vhodný pre vaše podnikanie? Prinášame vám päť tipov, čomu by ste sa mali vyhnúť a na čo by ste si mali dať pozor.
Ak sa venujete obsahovému marketingu, väčšinou vytvárate množstvo druhov formátov. Tie distribuujete prostredníctvom niekoľkých komunikačných kanálov. Mať prehľad vo vašom portfóliu preto môže byť niekedy zložité. Predstavíme vám päť online nástrojov, ktoré vám tvorbu obsahu významne zjednodušia. VIAC
S hoaxami sa už na sociálnych sieťach stretávame častejšie ako s oznámeniami o zásnubách. Práve pandémia koronavírusu sa stala živnou pôdou pre rôzne hoaxy, konšpirácie a dezinformácie. Ak ste si aj vy troška naivne mysleli, že s ubúdajúcimi prípadmi covidu ubudne aj hoaxov, mýlili ste sa. Vojna na Ukrajine otvorila dvere ďalším a na sociálnych sieťach im dnes ľudia opäť vo veľkom čelia.VIAC
Zvonové nohavice, ľadvinky či Adele. Minulý rok predstavoval renesanciu pre mnohých. Ako Adele, tak ani ľadvinky sa však nevrátili vo svojej pôvodnej podobe, ale naopak, vynovené, vylepšené a prispôsobené dobe. Viete, čo ešte zažíva veľkú renesanciu? Telešoping. Ten sa však tiež vracia modernejší a viac cool. Nehľadajte ho už v televízii, dnes má svoje miesto v online.
VIAC
TikTok je fenomén, ktorý sa začína pomaličky udomácňovať aj na Slovensku. Hoci by sme ešte nenašli veľa domácich značiek, ktoré si naň trúfli a ktoré to na ňom naozaj vedia, prvé lastovičky už opatrne lietajú aj nad slovenskými kopcami. TikTok môže byť mimoriadne zaujímavou platformou ako pre tvorcov, tak aj pre marketérov. Pozrite sa s nami na dáta, ktoré vám (nielen) o ňom povedia trochu viac.
VIAC
Tretia najväčšia sociálna sieť je pre mnohých Slovákov stále veľkou neznámou. Rýchlo rastúca popularita TikToku, jeho marketingový potenciál a to, ako rezonuje u mladšej cieľovky, ktorá pomaly ale isto opúšťa vody Facebooku (a dokonca aj Instagramu), z TikToku však zároveň robia veľké lákadlo ako pre tvorcov obsahu, tak aj pre značky. Aký obsah na TikToku rezonuje a čo na ňom dokáže zaujať?
Zatiaľ čo obsahová stratégia sa s najväčšou pravdepodobnosťou počas roka dramaticky nezmení, váš redakčný kalendár áno. My na to ideme tento rok úplne inak. Chcete vedieť, kde sme robili najčastejšie chyby pri exekúcii nášho firemného obsahového marketingu?VIAC
Upozornenie: Tento článok vychádza na základe našich preukázateľných dlhoročných výsledkov. V žiadnom prípade to nie je preklad z nejakého motivačného marketingovo ladeného zahraničného blogu.
Keďže rebríčkov a bilancií na konci žiadneho roka nie je nikdy dosť, máme pre vás jeden ďalší. Po rebríčku najpočúvanejších podcastov roka 2021, sme sa pozreli na to, aký obsah bol na slovenskom internete najviac šírený v uplynulom roku 2021. Pozrite si s nami najvirálnejšie slovenské články za rok 2021.
VIAC