19169
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,paged-2,page-paged-2,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Ako využiť CX počas cesty zákazníka v B2B segmente?

Pre podnik je 7x lacnejšie udržať si vzťahy s verným B2B zákazníkom ako získať nového. Väčšina sa však po nákupnom rozhodnutí na zákazníka už nezameria alebo pri tvorbe komunikačnej stratégie využije známy model Kaushnikov model (See, Think, Do, Care). Ako však najefektívnejšie pristúpiť k zákazníkovi na B2B trhu?VIAC

5 horúcich trendov na sociálnych sieťach

Sociálne siete sa neustále vyvíjajú a ak chcete ostať IN, je nevyhnutné držať sa nových trendov.

Zhrnuli sme hlavné trendy tohto roku, ktoré sú v týchto dňoch najmodernejšie a váš marketing posunú na profesionálnu úroveň.VIAC

Urobte si obsahovú stratégiu sami. Nepotrebujete na to agentúru  

Marketing  je o kompromisoch a o tom, čo klient dokáže a chce pre značku urobiť. Ak je agentúra príliš ambiciózna, tvrdohlavá a náročná, v očiach klienta je neúspešná.

Sme si plne vedomí, že ak chceme pre našich klientov to najlepšie, základom je tvorba a distribúcia relevantného obsahu. Ako začať?VIAC

Premýšľaj ako top marketér Walt Disney

Walt Disney bol uznávaný ako technologický génius. Jeho otvorené a adaptívne myslenie v zábavnom priemysle prinieslo revolučný pokrok a v mnohých ohľadoch stále zastáva silné stanovisko v modernom zábavnom priemysle.

VIAC

Obsahová stratégia pre webovú stránku – ako na to?

Každý chce svoj obsah vidieť na prvých priečkach v Google. Pretože len tak sme pre zákazníkov viditeľný, dostupný a klikajú na nás. Máte dve možnosti. Buď si zaplatíme reklamu (Google Ads), alebo to je možné ešte vďaka jednej veci, a tou je sila obsahu.
VIAC

Voľby 2020 – využitá marketingová príležitosť?

Parlamentné voľby 2020 sa pre mnohé značky stali príležitosťou, ako osloviť pútavým aj vtipným obsahom v priestore onlinu i offlinu. Ak by sme chceli parafrázovať to, čo sa píše v marketingových príručkách – že content is the king – potom v posledných februárových dňoch platilo, že novým kráľom sa aspoň na chvíľu stali parlamentné voľby do NR SR.

VIAC

Tieto kampane kraľovali na Valentína 2020

Nedávno sme tu mali sviatok lásky. Už spravidla ho každoročne slávia zaľúbenci, priatelia, rodinky a v neposlednom rade podnikatelia a marketéri. S Valentínom totižto prichádzajú nové zadania „vymyslieť niečo waw, originálne, nápadité, virálne, … „.

VIAC