19169
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,paged-2,page-paged-2,cookies-not-set,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Ako na online reputačný manažment?

Mnoho podnikateľov si, bohužiaľ, len hmlisto uvedomuje, akou silnou zbraňou je pozitívna reputácia na internete. Doslova láme ľady, presviedča ľudí a zarába peniaze. To je len zopár z výhod, ktoré pozitívna reputácia na sociálnych sieťach a médiách prináša.

VIAC

neuromarketing na Slovensku

Využívate pri plánovaní marketingovej kampane neuromarketing?

Bolo by super, keby sme mohli nazerať do myslí našich zákazníkov alebo sledovateľov. Zistili by sme ich emócie a pocity, čo ich priťahuje, na čo sa pozerajú alebo čo im nesmierne chutí. Ako vieme bez toho strategicky naplánovať kampane? Vieme čítať myšlienky zákazníkov?

VIAC

Čo je to Swipe Up?

Funkcia Swipe Up od sociálnej siete Instagram neprešla od svojho prvého uvedenia takmer žiadnymi zmenami, napriek tomu sa však teší mimoriadnej pozornosti. Úlohou Swipe Up je rýchlo a jednoducho presmerovať diváka z Insta Stories na požadovaný web. Nie každý však môže Swipe Up používať. Prečo je tomu tak a ako to možno zmeniť sa dozviete v tomto článku. VIAC

tiktok čo to je

Ktoré sociálne médium využíva váš budúci zákazník?

Uvažujete vizionársky a nadčasovo!? Na sociálnych sieťach sa dejú veci extrémne rýchlo, preto je dôležité si uvedomiť, čo platilo dnes, už nemusí platiť zajtra. Návyky užívateľov sa dynamicky menia, platformy sa vyvíjajú a vznikajú nové médiá a sociálne siete. VIAC

ako funguje influencer marketing

Čo je to influencer marketing?

Prečo je influencer marketing značkami využívaný a implementovaný do marketingových stratégií? Aké faktory spôsobujú to, že je influencer marketing žiadaný a funguje (niekedy) lepšie ako iné marketingové tools?
VIAC

Jana Malaga hovori o trendoch

Top 5 trendov v influencer marketingu v roku 2020

Aj keď ich mnohí nepovažujú za plnohodnotný marketingový nástroj a neveria, že tento typ marketingu funguje, podľa správ DGR až 95 % respondentov uprednostňuje obsah, ktorý bol promovaný influencermi a nakúpi na základe ich odporúčaní. Aké trendy a nové praktiky ovládnu influencer marketing na Slovensku v roku 2020?VIAC