Ako sa v roku 2023 stať influencerom?
V našej agentúre sa neustále vzdelávame, vyhľadávame nové trendy a mapujeme slovenský trh. A preto nás otázka, ako sa stať influencerom v roku 2023, nenechala nepripravených.
VIAC
V našej agentúre sa neustále vzdelávame, vyhľadávame nové trendy a mapujeme slovenský trh. A preto nás otázka, ako sa stať influencerom v roku 2023, nenechala nepripravených.
VIAC
Dostať značku do povedomia ľudí je dnes mimoriadne náročné. Pretlak informácií, značiek a služieb, ktoré sú dnes ľuďom dostupné na jeden klik, je obrovský. Zviditeľniť sa tak možno ešte nikdy nebolo ťažšie. Je však hneď niekoľko spôsobov, ako to predsa len môžete docieliť. Jedným z nich sú aj influenceri, alebo inak povedané, tvorcovia obsahu.
Pred rokom sme na náš blog pridali článok, ktorý hovoril o 8 + 1 trendoch, ktoré budú kraľovať influencer marketingu v roku 2022. Keď si ho človek prečíta dnes, musí uznať, že vo väčšine sme sa naozaj trafili. Poháňaní aj naším úspechom z minulého roka pre vás dnes vypichujeme trendy aj pre rok 2023. Ako sa zmení influencer marketing a čo môžeme očakávať?
VIAC
Desiatky kampaní pre rôzne značky a stovky zapojených influencerov. Aj tak vyzeral influencer marketing v roku 2022 v našej agentúre. Keďže december sa už pomaly blíži k svojmu snáď snehom ozdobenému koncu, obzreli sme sa za troma kampaňami, ktoré nám svojimi výsledkami zarezonovali v pamäti. A možno ste si ich vo svojom feede všimli aj vy…
VIAC
Súťaže na Instagrame sú skvelý spôsob, ako rozšíriť vaše publikum sledovateľov, vzbudiť záujem o nový produkt, či len vyjadriť vďaku a obdarovať vašich fanúšikov milým darčekom. Súťaže vyhľadávajú nielen značky, ale aj samotní influenceri. Často sa však zabúda na to, že aj súťaže na Instagrame musia spĺňať určité pravidlá a kritériá, ktoré nariadil samotný Instagram, alebo dokonca Európsky parlament. Ako teda usporiadať súťaž, ktorá neporušuje žiadne pravidlá a nepoškodí vašu reputáciu?
VIAC
Označovanie reklamných spoluprác je nevyhnutnosť. Platí to ako pre Instagram, tak aj pre YouTube či TikTok. Nech sa reklamná spolupráca objaví na akejkoľvek sociálnej sieti, vždy musí byť jasne a zreteľne označená. Presné spôsoby, ako možno reklamnú spoluprácu na sociálnych sieťach označiť, opisuje prvý slovenský Kódex influencer marketingu.
VIAC
Nebol to jednoduchý príchod na svet. Trvalo rok a pol, kým od prvej myšlienky vytvoriť akýsi etický kódex pre influencerov uzrel svetlo marketingového sveta prvý slovenský Kódex influencer marketingu. Ten bol verejnosti oficiálne predstavený na najväčšej marketingovej konferencii Marketing Rulezz 2022.
VIAC
Doména je kľúč či akési GPS súradnice, aby ste sa nestratili v online mape sveta. Mala by byť ľahko zapamätateľná, krátka a výstižná. Čo to vôbec tá doména je, aké typy domén poznáme a akú si nakoniec zvoliť? VIAC
Hľadáte spôsob, ako si získať srdcia vašich zákazníkov? Tvorte pre nich kvalitný obsah s pridanou hodnotou. Využite potenciál obsahového marketingu. Prinášame vám niekoľko tipov, ako ho môžete robiť efektívne aj s malým rozpočtom.VIAC
Túto otázku dostávame od klientov v Content agency zrejme najčastejšie. Odpoveďou na ňu je jedna z najobľúbenejších odpovedí marketérov: to závisí. Od čoho presne? Čítajte ďalej.VIAC