19169
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,paged-2,page-paged-2,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Hypeauditor: nástroj na preverenie kvality influencerov!

Influencer marketing, ktorý je v súčasnosti populárny aj v našich končinách, má tiež svoje nástrahy! Ideme sa teraz baviť nielen o cene za product placement od instagramera. Ako si vybrať vhodného influencera? Ako si overiť či je jeho pýtaný honorár akceptovateľný? Ako zistím či si nepýta príliš vysoký honorár za spoluprácu?

VIAC

Marketingová stratégia

Ako zlepšiť svoju pozíciu na Google v roku 2019? 5 rád nielen pre blogerov!

Keďže spoločnosť Google pravidelne aktualizuje svoje algoritmy, značky sa nemôžu spoliehať na rovnaké taktiky, aby sa dostali na prvé pozície za použitia rovnakých zastaralých  SEO techník. V našom článku vám prezradíme 5 aktuálnych techník na rok 2019, ktoré vás zaručene dostanú na prvé priečky v GOOGLE výsledkoch. VIAC

Tvorte obsah, ktorí ľudí baví najviac

Ako nájsť vzorec na tvorbu kvalitného obsahu?

Každý človek, ktorý sa venuje písaniu by to mal robiť pretože ho to baví, pretože to miluje. Výsledkom radosti z tejto činnosti by mal byť, ako inak KVALITNÝ obsah. Na jednom z pravidelným blogger mEATingov mala Jana Malaga, zakladateľka Asociácie blogerov rozhovor so šéfredaktorkou feminity.sk, Monikou Sládkovou, ktorú si pozvala, aby spolu hovorili o obsahu – textovom, obrazovom. Spoločne našli vzorec na tvorbu kvalitného obsahu, ktorý priláka čitateľov opakovane na blog.VIAC

stretnutie blogerov

Ako na influencer marketing, aby bavil a neodradil?

Základná otázka každého influencera, ktorý sa rozhodne pre spoluprácu so značkami, skôr či neskôr je: „Ako to urobiť, aby obsah, v ktorom promujem produkt klienta, neodradil mojich skalných followerov?“ Veru tak, výzva tvoriť zábavný a pútavý obsah, z ktorého na prvý pohľad nekričí, že ide o spoluprácu, je určite náročná. Kedže sa s ňou pasujú asi všetci influenceri, nedávno sme sa s našou blogerskou komunitou stretli na pravidelnom Meetupe a snažili sa túto otázku zodpovedať. Meetupom nás previedla Janka Malaga, špecialistka na obsahový marketing a zakladateľka súťaže BLOGER ROKA.

VIAC

Advertisement vs. Branded content

Advertisement vs. Branded content

Poznáte ten pocit, keď šoférujete a namiesto priamej cesty vidíte reklamu sem, reklamu tam? Keď prídete domov a z vašej schránky sa vysype 39 letáčikov s aktuálnymi ponukami? Keď si doma v pohodlí svojho príjemného pyžama pozeráte videá alebo filmy a zrazu na Vás vyskočí tá pani čo schudla 180 kg za tri týždne. Milí moji, to je reklama. V dnešnom svete keď na nás z každej strany „skáču“ tieto posolstvá firiem, stávame sa slepými. Podvedome prestávame vnímať všetky tie rovnaké vizuály. Ak chcete zaujať a odlíšiť sa, presne toto je dôvod robiť veci inak.VIAC