Blog - Content Agency
19169
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,paged-2,page-paged-2,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Kto stojí za súťažou BLOGER ROKA?

Keď si pred 5 rokmi založila blog foodblogerka.sk, netušila, že slovo blog bude skloňovať denne. Dnes koordinuje viac ako 160 slovenských blogerov, vlogerov a influencerov v rámci projektu Asociácia blogerov, zorganizovala už 4 ročníky súťaže BLOGER ROKA a má vlastnú marketingovú agentúru Content agency. Pokračovať

5 záväzkov, ktoré by si mal dať každý bloger v roku 2018 (a dodržať ich)

Prvý mesiac nového roku máme za sebou a každý je zaneprázdnený plnením svojich novoročných predsavzatí. Niektorí si dávajú predsavzatia, aby sa stali lepšími a úspešnejšími, niektorí, aby sa  zbavili svojich zlozvykov a iní si dávajú záväzky súvisiace s ich kariérou. Ak sa na tvojom tohtoročnom zozname vyskytlo aj predsavzatie súvisiace s rozvíjaním sa v oblasti blogovania, týchto 5 záväzkov ti pomôže tvoje blogerské predsavzatia dotiahnuť do úspešného konca.Pokračovať

Ako môžu slovenskí influenceri odpropagovať vaše produkty a služby

Influencer marketing: ako môžu slovenskí influenceri odpropagovať vaše produkty a služby? (3. časť: NA INSTAGRAME)

Po dvoch úvodných blogoch, kde som sa venovala tomu, ako influencer môže odporezentovať značku na blogu a na facebooku, prejdem na Instagram. Je to moja obľúbená sociálna sieť, rovnako ako Pinterst. Veď kto by nemal rád pekné obrázky? Aj vy najprv listujete časopis a pozeráte obrázky a titulky a až v duhom kole sa začítate do obsahu?Pokračovať

Influencer marketing: ako môžu slovenskí influenceri odpropagovať vaše produkty a služby? (2. časť: NA FACEBOOKU)

Po tom, ako sme sa pozreli na to, ako môže influencer odprezentovať značku na svojom blogu, prejdime na Facebook. Je to aj napriek posledným zmenám a zavedeniu prieskumníka najobľúbenejšia a najžiadanejšia sociálna sieť na Slovensku a nájdete na nej každého dobrého slovenského influencera. Svedčí o tom aj reach, ktorý si blogeri na tejto sieti za posledné roky vybudovali. Naši členovia Asociácie blogerov, ktorých je k 1. decembru 2017 147 majú spolu na FB priemerný mesačný organický reach až 5.469.288.Pokračovať