19169
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,paged-4,page-paged-4,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
ako funguje influencer marketing

Čo je to influencer marketing?

Prečo je influencer marketing značkami využívaný a implementovaný do marketingových stratégií? Aké faktory spôsobujú to, že je influencer marketing žiadaný a funguje (niekedy) lepšie ako iné marketingové tools?
VIAC

Jana Malaga hovori o trendoch

Top 5 trendov v influencer marketingu v roku 2020

Aj keď ich mnohí nepovažujú za plnohodnotný marketingový nástroj a neveria, že tento typ marketingu funguje, podľa správ DGR až 95 % respondentov uprednostňuje obsah, ktorý bol promovaný influencermi a nakúpi na základe ich odporúčaní. Aké trendy a nové praktiky ovládnu influencer marketing na Slovensku v roku 2020?VIAC

contentova agentura Praha

Obsahová agentura Praha: kanceláriu Content agency nájdete už aj v Českej republike

Slovenská obsahová agentúra Content agency, za ktorej vznikom stojí Jana Malaga, zakladateľka slovenskej ankety BLOGER ROKA, otvorila koncom októbra 2019 kanceláriu v Českej republike. Úlohou hubu bude vytvárať digitálne projekty nielen pre Česko a Slovensko, ale aj pre krajiny ako Poľsko, Maďarsko a Rakúsko. Kde má dnes Content agency partnerské agentúry a overených dodávateľov. Časom chce vytvoriť huby aj v týchto krajinách.VIAC

Generácia Z na sociálnych sieťach: odhalili sme príčinu úspechu

Generácia Z berie online svet a technológie za prirodzenú súčasť života. Aj keď niekým sú zatracovaní, naopak iným sú velebení. Ako však mládež a deti vnímajú obsah na YouTube? Čo je pre ne vhodné a čo nie? Odpovede pozná osoba, ktorá vie zaujať ako deti, tak aj ich rodičov…
VIAC

Spolupráca s blogermi. Vyhodené peniaze či efektívny marketing?

Spolupráca s blogermi vie niekedy naozaj potrápiť marketérov firiem. Avšak, ak je dobre nastavená a bloger vhodne vybraný, dokáže priniesť naozaj krásne výsledky. A preto by mali zbystriť nielen marketéri firiem, ale aj blogeri, blogerky a vlastne všetci influenceri, ktorí majú záujem spolupracovať s firmami, pretože, aby priniesli firme ovocie, mali by sa nájsť v nasledujúcom článku. 🙂VIAC

Benefity influencer marketingu: ako ich zaručiť pre značku?

Pridaná hodnota, ktorú dokáže pre značku zabezpečiť spolupráca s influencerom v podobe, nie je samozrejmosťou. O tom ako ju získať, sa s vami rada podelím v 7 základných bodoch, ktorých by ste sa mali držať pri využívaní influencer marketingu. VIAC