19169
paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-19169,paged-4,page-paged-4,cookies-not-set,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
contentova agentura Praha

Obsahová agentura Praha: kanceláriu Content agency nájdete už aj v Českej republike

Slovenská obsahová agentúra Content agency, za ktorej vznikom stojí Jana Malaga, zakladateľka slovenskej ankety BLOGER ROKA, otvorila koncom októbra 2019 kanceláriu v Českej republike. Úlohou hubu bude vytvárať digitálne projekty nielen pre Česko a Slovensko, ale aj pre krajiny ako Poľsko, Maďarsko a Rakúsko. Kde má dnes Content agency partnerské agentúry a overených dodávateľov. Časom chce vytvoriť huby aj v týchto krajinách.VIAC

Generácia Z na sociálnych sieťach: odhalili sme príčinu úspechu

Generácia Z berie online svet a technológie za prirodzenú súčasť života. Aj keď niekým sú zatracovaní, naopak iným sú velebení. Ako však mládež a deti vnímajú obsah na YouTube? Čo je pre ne vhodné a čo nie? Odpovede pozná osoba, ktorá vie zaujať ako deti, tak aj ich rodičov…
VIAC

Spolupráca s blogermi. Vyhodené peniaze či efektívny marketing?

Spolupráca s blogermi vie niekedy naozaj potrápiť marketérov firiem. Avšak, ak je dobre nastavená a bloger vhodne vybraný, dokáže priniesť naozaj krásne výsledky. A preto by mali zbystriť nielen marketéri firiem, ale aj blogeri, blogerky a vlastne všetci influenceri, ktorí majú záujem spolupracovať s firmami, pretože, aby priniesli firme ovocie, mali by sa nájsť v nasledujúcom článku. 🙂VIAC

Benefity influencer marketingu: ako ich zaručiť pre značku?

Pridaná hodnota, ktorú dokáže pre značku zabezpečiť spolupráca s influencerom v podobe, nie je samozrejmosťou. O tom ako ju získať, sa s vami rada podelím v 7 základných bodoch, ktorých by ste sa mali držať pri využívaní influencer marketingu. VIAC

Čo je to content marketing?

Poznáte pojem „content marketing“? Väčšina z vás sa už pravdepodobne stretla s jeho slovenským prekladom obsahový marketing, ktorý je dnes počuť z každej strany. Ale čo to je? A načo to je? Potrebujete ho aj vy?VIAC

Je 21 rokov na trhu a stále rastie, čo je to?

V septembri tu bude na trhu už 21 rokov a ani zďaleka nie je len obyčajným vyhľadávačom, ktorý by nám uľahčoval hľadanie informácií. Za ten čas sa vyformoval na každodenného pomocníka nejedného z nás a zlepšil možno aj váš kredit na trhu práce… VIAC

vyhodny linkedin

8 výhod, ktoré prináša účet na LinkedIne

Máte svoj LinkedIn účet, no nevyužívate ho? A viete, že robíte veľkú chybu? Je to najväčšia profesná sociálna sieť, na ktorej sa nachádzajú celosvetovo uznávané špičky vo svojom odbore, no možno i vaši budúci zamestnanci.

Zhrnuli sme pre vás TOP 8 výhod LinkedInu, ktoré vás presvedčia o jeho kvalitách. VIAC

inbound marketing na LinkedIn

Dostaňte sa do mysle: inbound funguje nielen na LinkedIn

Princíp inbound marketingu je postavený na jednej kľúčovej úlohe. Dostať sa do povedomia. Do hláv. Ale tak, aby to bolo nenútené a prirodzené.

Opozitom sú vianočné TV reklamy mobilných operátorov. To nie je inbound marketing, aj keď tie melódie a repliky už poznáte aj odzadu a dostali sa vám doslova do mozgovej kôry. 

VIAC