24510
page-template-default,page,page-id-24510,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Muk-bang je online video či prenos, v ktorom broadcaster konzumuje veľa jedla a rozpráva sa pri tom so svojimi hosťami či komunitou. Akokoľvek zvláštne sa to môže zdať, v Kórei, odkiaľ aj názov pochádza, je toto veľmi populárna forma zábavy. Streamerom ľudia posielajú finančné dary, alebo zarábajú na reklame so značkami, ktoré sa s nimi chcú spojiť.

Presne takéto niečo sme zrealizovali a “naša” influencerka @janahrmi pre najpopulárnejší reťazec reštaurácií s kuracím mäsom na svete KFC. Cieľom bolo vytvoriť brand-awareness kampaň a podporiť novinku – sendvič Sunny Twister.

Video toho, ako so svojou babkou obeduje vyprážané kurčatá videlo cez v čase stpstenia kampane (konec leta 2018 až 80.000 ľudí), po roku a pol sa toto číslo vyšplhalo na 107K a ma krásnych 219 komentárov.

V priemere si ho pozerali 6,5 minúty, tj venovali mu viac ako pol milióna minút svojej pozornosti. Zaujímavé je, že podľa YouTube štatistík až 91% divákov boli ženy.