Vieme, že základom je strategický marketingový prístup zameraný na vytváranie a následnú distribúciu hodnotného, relevantného a konzistentného obsahu s cieľom prilákať a udržať si jasne definované publikum. Nastavením obsahovej stratégie sa to ešte len začína. Pretože udržať si nového zákazníka je náročnejšie, ako ho získať.
Je to kompas. Pre tých, ktorí túžia objavovať. Sme tu preto, aby sme našim klientom ukázali nové zážitky, ktoré rezonujú so skutočnými ľuďmi. Žiadny mainstream. Ak zdieľate rovnaký optimizmus, chceme spoznať váš príbeh.
Vďaka obsahu si dokážete budovať dôveru a zvyšovať povedomie o značke. Najmä, ak ukážete svoje odborné znalosti a prezradíte zákazníkom užitočné informácie. Ale je tu jeden háčik. Žiadny typ obsahu nebude univerzálne fungovať na každého. Preto je nevyhnutné staviť na viaceré formy. Ideálne vyskúšať ich čo najviac.
Jana odporúča týchto 16:
natívny článok, blog, prieskum, prípadová štúdia, report, ebook, prezentácia, infografika, obrázok s textami, kvíz, video, ASMR video, webinár, podcast, email newsletter, notifikácie.
Video obsah pre značku Kaufland
Skôr ako začneme, musíme sa vysporiadať s kľúčovou otázkou. Využijeme vlastnú platformu pre šírenie obsahu alebo použijeme externé médiá? Obe odpovede sú správne, ale mali by sme vedieť pozítíva a negatíva voľby. Kľúčové je venovať rovnakú váhu nielen tvorbe, ale i šíreniu obsahu. Veď prečo by sme ho tvorili, ak by sa nemal dostať k cieľovej skupine?