22106
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-22106,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Ponúkame širokú škálu služieb určených na rozšírenie vašej stratégie tvorby obsahu a následnej distribúcie.

navrh obsahova strategia
Jana Malaga, Špecialistka na obsahový marketing

FORMUJEME. TVORÍME. HĽADÁME MOŽNOSTI.

Vieme, že základom je strategický marketingový prístup zameraný na vytváranie a následnú distribúciu hodnotného, relevantného a konzistentného obsahu s cieľom prilákať a udržať si jasne definované publikum. Nastavením obsahovej stratégie sa to ešte len začína. Pretože udržať si nového zákazníka je náročnejšie, ako ho získať.

 

Prečo potrebujete obsahovú stratégiu?

 

Je to kompas. Pre tých, ktorí túžia objavovať. Sme tu preto, aby sme našim klientom ukázali nové zážitky, ktoré rezonujú so skutočnými ľuďmi. Žiadny mainstream. Ak zdieľate rovnaký optimizmus, chceme spoznať váš príbeh.

OD TAKTICKEJ ČASTI K PRAKTICKEJ

Vďaka obsahu si dokážete budovať dôveru a zvyšovať povedomie o značke. Najmä, ak ukážete svoje odborné znalosti a prezradíte zákazníkom užitočné informácie. Ale je tu jeden háčik. Žiadny typ obsahu nebude univerzálne fungovať na každého. Preto je nevyhnutné staviť na viaceré formy. Ideálne vyskúšať ich čo najviac.

 

Ktoré formáty obsahu by ste mali určite vyskúšať?

 

Jana odporúča týchto 16:

natívny článok, blog, prieskum, prípadová štúdia, report, ebook, prezentácia, infografika, obrázok s textami, kvíz, video, ASMR video, webinár, podcast, email newsletter, notifikácie.

Video obsah pre značku Kaufland

Chceli by ste skúsiť konkrétny formát? Napíšeme, nakreslíme, odfotíme, natočíme, spracujeme pre vás materiál ušitý na mieru publika.

distribúcia obsahu
Media mix v rámci projektu BLOGER ROKA® 2018

POVEDZ TO ĎALEJ

Skôr ako začneme, musíme sa vysporiadať s kľúčovou otázkou. Využijeme vlastnú platformu pre šírenie obsahu alebo použijeme externé médiá? Obe odpovede sú správne, ale mali by sme vedieť pozítíva a negatíva voľby. Kľúčové je venovať rovnakú váhu nielen tvorbe, ale i šíreniu obsahu. Veď prečo by sme ho tvorili, ak by sa nemal dostať k cieľovej skupine?

 

Top 7 svetovo najžiadanejších platform na šírenie obsahu:

 

  • Influencer marketing
  • Email marketing
  • Sociálne siete
  • Blogeri
  • Nákup médií
  • Vlastní zamestnanci
  • Distribučné platformy

Potrebujete sa komunikačne odlíšiť? Pozrite si naše referencie, alebo si rovno s nami dohodnite osobné stretnutie +421 908 82 97 97 / info@contentagency.sk a pomôžeme vám zviditeľniť svoju značku či produkt.