25937
post-template-default,single,single-post,postid-25937,single-format-standard,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Ebook, ktorý si u nás stiahlo už viac ako 200 ľudí: Aj z vás spraví experta na podcasty

Naskočili ste aj vy na vlnu podcastov? Uvažujete, že rozbehnete vlastný alebo tápate, prečo ten váš nezaujal? S naším ebookom sa stanete expertom na podcasty aj vy. Stačí sa začítať.

Dáta agentúry 2muse vravia, že podcasty počúva každý týždeň približne 600-tisíc ľudí a občas takmer 35 % Slovákov. To je viac ako jeden milión ľudí. Slováci patria v počúvaní podcastov v porovnaní s okolitými krajinami medzi nadpriemer. Je viac ako jasné, že hovorené slovo sme si mimoriadne obľúbili a podcasty už dnes počúva aspoň občas snáď takmer každý.

Prečo začať s podcastom aj dnes?

Denník SME v roku 2020 pripravil vlastný prieskum zameraný na počúvanosť podcastov Slovákmi a prišiel s ďalšími zaujímavými dátami. Podcasty začalo podľa ich zistení v „pandemickom roku“ počúvať viac mladých ľudí do 35 rokov – pribudlo prevažne žien. Značky a firmy môže zaujať tiež fakt, že až 61 percent opýtaných sa pre denník SME vyjadrilo, že im neprekáža reklama v podcastoch.

Popularita podcastov rástla nielen v roku 2020, ale rastie aj dnes. Pribúdajú zaujímavé poslucháčske skupiny, ktoré dokážete aj dnes zaujať vhodne pripraveným obsahom a kvalitným prevedením. Ako teda na to?

Naučte sa, ako robiť podcast tak, aby zaujal a bol úspešný

Práve v našom ebooku Ako urobiť podcast – 20 krokov k vytvoreniu úspešného podcastu sa do detailov venujeme tomu, ako vyzerá tvorba podcastu od jeho úplne prvej plienky až po moment, kedy úspešne opustí hniezdo a sebavedome vyletí do sveta (ideálne na Spotify, Soundcloud či iTunes).

S ebookom, ktorý si z nášho webu stiahlo už viac ako 200 ľudí, sa naučíte:

  • Ako nájsť cieľovú skupinu vášho podcastu,
  • ako podcast pomenovať,
  • aká je ideálna dĺžka jednej epizódy,
  • aké technické vybavenie potrebujete,
  • ako váš podcast nahrávať a editovať,
  • ako rozprávať do mikrofónu,
  • kam podcast „zavesiť“, aby si našiel poslucháčov,
  • a v neposlednom rade aj to, ako váš podcast propagovať.

 

Ak vás podcasty lákajú a uvažujete, že by ste radi tvorili svoj vlastný (kvôli rozvoju vášho podnikania, sebarealizácii či len tak pre zábavu), už viac nemáte na čo čakať. Podcasty boli na Slovensku „in“ už pred rokom či dvoma a dnes je celkom jasné, že sú trendom, ktorý nezmizne, ale zotrvá.

Využite to vo váš prospech, robte podcasty profesionálne, bez začiatočníckych chýb a nájdite si svojich stálych poslucháčov. Vďaka dobre pripravenému podcastu môže prekvitať nielen váš biznis, ale aj vaša doposiaľ nenaplnená túžba po sebarealizácii.