23779
page-template-default,page,page-id-23779,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Sila influencer marketingu, aká nemá obdoby. Content agency navrhla súťaž, ktorá uchvátila Bratislavčanov až tak, že s mobilmi v ruke behali krížom krážom po meste.

KRAJ je slovenská moderná sieť potravínkde zákazníci nájdu pod jednou strechou širokú škálu regionálnych, zdravých, bežných produktov ale aj sortiment pre ľudí s rôznymi potravinovými intoleranciami za primerané ceny.

POSKYTNUTÁ SLUŽBA

Content agency vymyslela originálny interaktívny koncept súťaže s followermivybraných influencerov o poukážky na nákup v potravinách KRAJ v celkovej hodnote 150€. Súťaž prebiehala na sociálnej sieti Instagram na účtoch influencerky Silvie Križanovej a blogera Milana Bez Mapy.

ZAMERANIE

Pri tvorbe konceptu súťaže sme sa zameriavali najmä na to, aby to bolo svižné, vtipné a malo to tzv. „drive“. Ľudia sú prirodzene súťaživí, čo sa odzrkadlilo aj v prekvapivých momentoch v samotnom priebehu súťaženia.

Cieľom celého nápadu bolo zvýšiť povedomie o značke potravín KRAJ, ktorá sa neustále rozrastá a vyzvať ľudí do priamej akcie, čo sa ukázalo ako veľmi efektívne a osožné.

 

„Skrytí sme sledovali chalana,
ako doslova beží s mobilom v ruke do potravín
a hľadá poukážky,
no nedarilo sa mu.
Následne sme odišli do Devínskej,
on nás predbehol a bol tam skôr ako my…“

Milan

DĹŽKA TRVANIA PROJEKTU

  • Jedno sobotné upršané doobedie (apríl 2019).
  • Išlo približne o 12 stories u každého influencera (dokopy 24 stories s informáciami, návodmi, komentármi).

 

MECHANIKA: 7 KROKOV K VÝHRE

  1. Deň vopred uverejnili influenceri na svojich IG stories, že potraviny KRAJ chystajú súťaž o darčekové poukážky.
  2. V daný konkrétny deň upozornili na to, že súťaž prebieha od 11:00 do 19:00 a cez stories predstavili pravidlá súťaže.
  3. V konkrétnej prevádzke potravín KRAJ našli influenceri vhodné miesto a ukryli jednu poukážku (napr. za biele jogurty, tretí rad zľava).
  4. Followerom na IG stories dali indície na uhádnutie, v ktorej prevádzke aktuálne sú a kde práve schovávajú poukážky.
  5. Na IG stories sa museli influenceri vzájomne natáčať, ako skrývajú poukážky na dané miesto, aby ľudia vedeli, kde hľadať (a aby neprevrátili predajňu hore nohami).
  6. Po nájdení poukážok ich museli followeri odfotiť na IG story a označiť profily influencerov (milan_bezmapy a sisa_kr) a potravín KRAJ, aby aj oni vedeli, že sa poukážky našli.
  7. Následne si ich pri pokladni výherca vymenil za 10 reálnych 5€ poukážok, ktoré mohli použiť na viacero nákupov.

 

 

„Najväčšie zdesenie bolo,
keď nás desiatky ľudí čakali pred predajňou s mobilmi v ruke
a my sme ešte ani len nezaparkovali.“
Sisa

TOP PRÍNOS

  • Zaujímavé, vtipné a najmä  efektívne využitie influencer marketingu v praxi s využitím inovatívneho prístupu k tvorbe súťaží na Instagrame.

 

PROBLÉMY & AKO SME ICH VYRIEŠILI

Problém č.1

  • Slečna v petržalskom KRAJi našla poukážky a zdieľala ich podľa podmienok na svojom IG profile. Všetko urobila správne, no mala súkromný profil a nikomu z označených sa to nezobrazilo.

Riešenie č.1

  • Neskôr im poslala ako dôkaz screenshot, že podmienky splnila. Avšak v budúcnosti bude potrebné odkomunikovať aj funkciu odomknutý profil, aby sme predišli podobným nedorozumeniam.

Problém č.2

  • Milan Bez Mapy už počas jazdy do tretej prevádzky spomenul v stories pomôcku s názvom „Sandberg“, a preto všetci sledujúci vedeli, že sú na ceste do potravín v Devínskej Novej Vsi. Preto po príchode na miesto ich pred predajňou čakali ľudia, ktorí krúžili s mobilmi a sledovali, kam ukryjú poukážky. Po zverejnení indície úkrytu poukážky sa pri regáli stretli hneď traja naraz.

Riešenie č. 2

  • Keďže vyhrať mohol iba jeden, prvý bol jasným víťazom. No v budúcnosti si určite dáme väčší pozor na predčasné zverejňovanie pomôcok.

 


KTO PRACOVAL NA PROJEKTE?

 

Janka je špecialistka na obsahový a influencer marketing, zakladateľka prestížnej súťaže BLOGER ROKA®, projektu Asociácie blogerov a influencerov na Slovensku a jednou z 5 Google Certified Trainer for Education na Slovensku. Jej láskou je Content agency, ktorú hrdo vedie od jej plienok. Má rada pravidlá, dobré jedlo či poctivé slovenské víno a dokonalý time management je jej božím prikázaním.