Je influencer marketing to pravé pre vašu značku?

Reklama je všade okolo nás, je každodennou súčasťou našich životov a ľudia si aj kvôli jej neustálej prítomnosti vybudovali určitú odolnosť. Klasické formy marketingovej komunikácie už častokrát neprinášajú požadované výsledky, a preto spoločnosti neustále hľadajú nové a nové spôsoby, ako zaujať recipientov. Rýchlo sa rozširujúcou formou, ako osloviť požadovanú cieľovú skupinu a doručiť jej svoje posolstvo prirodzene a nenútene je práve influencer marketing.


Kedy je vhodný čas využiť influencer marketing?

Influencer marketing je veľmi silným marketingovým nástrojom, ktorý prináša viditeľné výsledky. Jeho úspech spočíva v dávkovaní reklamy veľmi prirodzeným spôsobom prostredníctvom influencerov, ktorých ľudia dobrovoľne sledujú, veria im a uznávajú ich názory. Najlepší efekt má, keď je podporený inými komunikačnými kanálmi. Ideálny je na situácie ako uvádzanie nového produktu na trh, rozšírenie povedomia o značke či podpora predaja určitého produktu.

Výber správneho influencera

Koľko ľudí, toľko chutí a to isté možno povedať aj o influenceroch. Preto je veľmi dôležité, aby bol influencer stotožnený a „zladený“ s vašou značkou. Vystupovanie influencera musí byť v súlade s vystupovaním značky, a jednoducho musí medzi nimi fungovať určitá chémia. Preto je vhodné nechať si pri výbere influencera poradiť niekým, kto v tom má prehľad. V takom prípade sa nemusíte báť, že prírodnú kozmetiku bude propagovať influencerka, ktorá obľubuje kvalitné kožené kabelky. ?

Ľahké cielenie

Poznáte svoju cieľovú skupinu a hľadáte ďalší spôsob ako sa k nej dostať bližšie? Influenceri sú jednoznačne tá pravá voľba. Pri výbere influencera nehľadáte len niekoho, kto odprezentuje vašu značku či produkt, ale hľadáte ľudí, ktorí daného influencera sledujú – čiže zdieľajú jeho myšlienky, pocity aj životný štýl. Správne zvoleným influencerom nielenže prirodzene odprezentujete vašu značku či produkt, ale ešte aj veľmi jednoducho a efektívne zasiahnete potrebnú cieľovú skupinu.

Zistili ste, že influencer marketing by sa hodil aj vám? Napíšte na info@contentagency.sk a my vám radi poradíme.

-Lucia

Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy – agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Prečítajte si aj...