23667
page-template-default,page,page-id-23667,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Ak viete pri plánovaní eventu spojiť príjemné s užitočným, máte vyhraté. My sme tak urobili a vzniklo z toho veľmi príjemné a nielen pre životné prostredie prospešné doobedie so známymi dámami v bratislavskej Medickej záhrade.

Klient

Yves Rocher je francúzska kozmetická firma s 60-ročnou tradíciou, ktorá ponúka širokú radu výrobkov na báze účinných rastlinných látok. Výskum rastlinnej kozmetiky Yves Rocher využíva viac než 250 druhov aktívnych rastlinných zložiek, vďaka čomu sa môžu hrdo pýšiť statusom rastlinnej kozmetiky.

Cieľová skupina

Primárna CS sú vybrané slovenské influencerky. Sekundárna CS je široká verejnosť, ktorá si prínos tohto filantropického projektu užíva denne „na vlastné oči“ v Medickej záhrade.

Poskytnutá služby

Pre klienta sme vykonávali službu Influencer event management, ktorý spočíval v zorganizovaní CSR eventu za aktívnej účasti vybraných influenceriek a blogeriek. Akcia sa konala pri príležitosti 60. narodenín tejto značky v priestoroch Medickej záhrady, v ktorej pol pripravený pre dievčatá workshop o bylinkách, po ktorom vysádzali semiačka a priesady zmienených rastlín, ktoré sú aj súčasťou receptúr Yves Rocher.

Influencerky

Naty Kerny, Ivana Gáborík, Silvia Križanová, Dominika Grecová, Iveta Kopernícka, Lenka Tekeljaková, Adriana Mockovčiaková, Daniela Kmeťová, Lenka Madlenová, Veronika Strapková, Nikoleta Vujisicová, Zuzana Barková, Petra Klimová, Rebeka Dostalková

Sadíme

V máji sme s našimi influencerkami sadili kvety a bylinky v Medickej záhrade v Bratislave. Pozrite sa ako nám išla práca od ruky

Uverejnil používateľ Yves Rocher Slovensko Pondelok 27. mája 2019

Zameranie

Idea celého konceptu eventu mala niekoľko hlavných zameraní:

  • oslava 60. narodenín Yves Rocher v duchu jej „zelenej“ filozofie,
  • odpromovanie značky na sociálnej sieti Instagram prostredníctvom známych influenceriek,
  • skrášlenie bratislavskej Medickej záhrady.

 

Dĺžka trvania

Celý manažment eventu a prípravu sme zvládli za 2 mesiace, samotný event sa uskutočnil dňa
16.5.2019 od 10:00 do 12:00 hod..

6 bodov, vďaka ktorým sa to podarilo

1. Tvorba idea konceptu, odsúhlasenie s klientom.
2. Vybavenie potrebných úradných povolení od mestskej časti Bratislava – Staré Mesto (sadenie ako aj organizovanie eventu v Medickej záhrade). Zároveň aj vyjednanie zabezpečenia kontinuálnej starostlivosti o novovytvorené bylinkové záhony.
3. Prípravy priestorov, náradia a kvetináčov, do ktorých sadili influencerky bylinky používané aj v produktoch v Yves Rocher.
4. Zabezpečenie prednášky a workshopu o sadených bylinkách pod vedením pracovníčky z inštitútu aplikovanej ekológie DAPHNE.
5. Priebežná konzultácia s klientom, zabezpečovanie cateringu, materiálu potrebného v prípade nepriaznivého počasia, finálny výber influenceriek a blogeriek.
6. Pozývanie a následný recalling na potvrdenie účasti slovenských influenceriek.

Top prínos

  • Prinesenie unikátnej a trvalo udržateľnej idey „eko-aktivity“ a zorganizovanie eventu v Medickej záhrade za účasti 14tich popredných slovenských influenceriek, ktoré počas eventu vysadili 2 bylinkové záhony a skrášlili tak Medickú záhradu.
  • Zabezpečili sme, aby sa event niesol v ekologickom duchu v prepojení s prírodou, keďže to je myšlienka a filozofia značky Yves Rocher.

 

„Event považujeme v globále za úspešný, najmä vzhľadom na ohlasy zúčastnených influenceriek,
ktorým sa páčila myšlienka urobiť niečo prospešné pre prostredie, v ktorom žijú.
„Eko-aktivity“ sú dnes síce všeobecným trendom, my sme však radi,
že ich ako značka môžeme organizovať veľmi prirodzene a v súlade s našou filozofiou.”

Barbora Záhoráková, PR & Brand Communication Manager

 

Problémy = ako sme ich vyriešili

  • Dobrý dojem, a mohli by sme to označiť aj za najväčší problém, bolo počasie, ktoré nespolupracovalo a v prvej polovici eventu mrholilo. Na základe nejednoznačnej predpovede počasia sme boli pripravení a zabezpečili sme teplé podsedáky na lavičky a pršiplášte, aby sa hostia cítili komfortnejšie.

 

„Veľmi milo nás prekvapila vysoká účasť influenceriek,
a to aj napriek nepriaznivému počasiu, ktoré prevládalo.“

Barbora Zahoráková PR & Brand Communication Manager