Launchu produktu prostredníctvom natívnej reklamy na sociálnych sieťach - Content Agency
22597
page-template-default,page,page-id-22597,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Zadanie: Podpora kampane na nový holiaci strojček Philips OneBlade prostredníctvom natívnej reklamy na sociálnych sieťach.

Realizácia: Pre klienta sme vybrali influencerov a blogerov, ktorí sa starajú o svoju bradu, no taktiež aj známe blogerky, ktorých priatelia/manželia dbajú o svoju bradu. Stratégia vyplýva z myšlienky, že nielen samotní muži sa starajú o svoju vizáž, ale taktiež sa o to starajú aj ich partnerky. Ako komunikačné kanály sme zvolili blogy a sociálne siete influencerov, na ktorých bol product placement vytváraný formou fotografii, videí a blogových článkov. Ich uverejňovanie sa uskutočňovalo podľa redakčného kalendára.

Výsledok: Natívne predstavenie nového holiaceho strojčeka Philips OneBlade prostredníctvom známych tvári, ktorí priblížili cieľovej skupine jeho benefity.