Nadčasový odkaz: YouTube je nevyhnutnosť a prináša príležitosť

martina jelenova FIHA tralala

Kanál FÍHA tralala vznikol pôvodne ako podporný marketingový nástroj. Jeho cieľom bolo upútať malých i veľkých divákov, aby sa prišli pozrieť na divadelné predstavenia. Momentálne má najobľúbenejšie video s piesňou Bum bác 76 747 607 vzhliadnutí.
Martina zhodnotila, že spätnú väzbu jej formou likov alebo komentárov zanechajú aj tí najmenší diváci. Vďaka svojej činnosti na vypredanie predstavenia nevytlačila doposiaľ ani jeden plagát. Nové výzvy môže priniesť YouTube pre deti.

 


Tip na článok:

AKO MÔŽU SLOVENSKÍ INFLUENCERI ODPROPAGOVAŤ VAŠE PRODUKTY A SLUŽBY? (4. ČASŤ: NA YOUTUBE)


 

Video obsah je stále obľúbeným nástrojom na propagáciu čohokoľvek a takmer pre kohokoľvek. Pozeranie video obsahu je štvrtou najčastejšou činnosťou slovenských používateľov využívajúcich smartphone. Pri tvorbe však nezabudnite hlavné posolstvo vložiť do prvých sekúnd, prípadne sledovať čas pozerania v štatistikách. Ak nezískate pozornosť hneď na začiatku, je možné, že divák video vypne a svoju pozornosť prenesie inam. A to platí aj u detských divákov.

Netreba však zabudnúť na to, že tento obsah bez zvuku počúva až 60 % internetových užívateľov. Preto je výhodné vložiť do tohto formátu titulky v slovenčine.

Jana Malaga

Janka už pred rokmi založila prestížnu súťaž BLOGER ROKA, v ktorej boli rok čo rok oceňovaní tí najpopulárnejší a najtalentovanejší slovenskí blogeri. S prerodom blogerov na influencerov sa začala viac venovať práve influencer marketingu. Je jedným z najväčších slovenských expertov na influencer marketing, no jej doménou je aj ten obsahový. Svoje znalosti z content aj influencer marketingu zúročuje v Contedy – agentúre, ktorú hrdo a úspešne vedie od jej samotného začiatku. Keďže time manažment má v malíčku, keď sa nevenuje práci, teší sa zo spoločnosti svojich dvoch synov, pohára dobrého vína alebo poctivého jedla.
Facebook
Twitter
LinkedIn

Prečítajte si aj...