Naštartovanie spolupráce s micro influencermi a zvýšenie povedomia o značke voči blogerom - Content Agency
22506
page-template-default,page,page-id-22506,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Zadanie: Dostať sa do povedomia blogerov a influencerov ako blogger friendly značka a postaviť základy pre vzájomnú spoluprácu vďaka súťaži BLOGER ROKA.

Realizácia: Keďže najvýraznejším produktom poisťovne Union je cestovné poistenie, rozhodli sa stať partnerom kategórie Cestovanie a tak sa dostať hlavne do povedomia travel blogerov a ich fanúšikov. Ako partner kategórie boli visibilní na banneroch, galavečeri a pri prome akcie, no Unionu sa podarilo rozbehnúť skvelú spoluprácu aj po skončení súťaže. Ako jedna z cien pre víťazov bola aj honorovaná spolupráca pre prvé tri miesta, pri ktorej sa dohodli na partnerstve s blogermi Milanom z Bez Mapy a Alešom z Photo and Traveling. Na svoj instagram začali pridávať content od blogerov, ktorý je uveriteľný, atraktívny a pomáha s bližším kontaktom s potenciálnym nakupujúcim. Bloger roka tiež pre Union slúžil ako odrazový mostík k ich súťaži Pakujsa.

Výsledok: Union odštartoval spoluprácu s influencermi a dostal sa do povedomia blogerskej komunite. Súťaž im pomohla pri prvotnom kontakte a zvýšení povedomia o tom, že sú blogger friendly.