Ako zakomponovať do stratégie značky influencer marketing?

Pojem influencer je čoraz častejšie vyhľadávaný na webe. Na Slovensku je gúglovaný v priemere 650-krát mesačne, pričom v Írsku, ktoré má na rozdiel od Slovenska oficiálny počet obyvateľov menší o 800 tisíc, je táto fráza v rôznych mutáciách vyhľadávaná až 10-násobne častejšie.

Dosiahol influencer marketing na Slovensku svoj zenit? Je potrebné venovať mu pozornosť? Funguje influencer marketing len v zahraničí, alebo aj u nás? Ako ho vpašovať do marketingovej stratégie? Koľko času a peňazí stoja spolupráce s influencermi?

Na tieto otázky odpovedala Janka Malaga, zakladateľka súťaže BLOGER ROKA, projektu Asociácia blogerov a majiteľka boutique content marketing house Contedy (do mája 2023 Content agency).

Kľúčovými témami boli I ako Influencer, R ako referenčný marketing a N ako natívny obsah.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty