24156
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24156,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Ako influencer marketing zakomponovať do stratégie značky? 9.10.2019

Jana Malaga, špecialistka na obsahový a influencer marketing

 

Dosiahol influencer marketing na Slovensku svoj zenit? Je potrebné venovať mu pozornosť? Funguje influencer marketing len v zahraničí alebo aj u nás? Ako ho zapojiť do marketingovej stratégie a koľko času a peňazí stoja spolupráce s influencermi?

 

Nielen na tieto otázky nám v najbližšom talku s názvom CONTENT MARKETING OD A PO ZET bude tentokrát odpovedať Jana Malaga, zakladateľka súťaže BLOGER ROKA, projektu Asociácia blogerov a majiteľka boutique content marketing house Content agency. Úlohu moderátora prevezme Kamil Konkoľ, ktorého nejeden z vás pozná z rádia. 🙂

 

Kľúčovými témami budú

  • I ako influencer,
  • R ako referenčný marketing,
  • N ako natívny obsah.

 

 

Talk sa uskutoční 9. októbra už tradične o 18:00 v priestoroch WebSupportu. Tešíme sa na vás!

 

Vstup je zdarma

Link na FB udalosť a lístky nájdete TU.

Category

Influencer marketing, Pre blogerov, Pre firmy, Sociálne siete