23223
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-23223,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Ako nápad premeniť na úspešnú obsahovú kampaň? 13.2.2019

Content marketing je žiadaná a sexy téma pre každého (trochu uvedomelejšieho) marketéra. Avšak každá natívna komunikácia, ktorá sa nám dostane pod kožu, nevzniká lusknutím prsta. Na začiatku všetkého je dobrý nápad! Ale nie hocijaký. Pretože uletených ideí by sme vedeli vymyslieť mnoho. O crazy a guerilla kampaniach nehovoriac.

S Robom sa budeme rozpávať o konkrétnostiach, ktoré zažil počas uplynulých 22 rokov v marketingu, reklame a médiách na rôznych postoch. Mozaiku tohto príbehu dotvoria kľúčové frázy K ako KPI, N ako nápad, S ako sedliacky rozum a U ako UX. Prezradíme vám ako tieto písmenká medzi sebou navzájom súvisia a sú na sebe závislé.

Staňte sa spolutvorcami nového lexikónu obsahového marketingu. Vidíme sa v nových priestoroch WebSupportu v stredu 13.2. o 18.00. Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing (Content agency).

Budeme sa na vás tešiť! Booknite si miesto!

Category

Content marketing