25697
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-25697,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Ako predávať v dobe covidovej? >>14.4.2021 o 17:00<<

E-Commerce, čiže predávanie výrobkov alebo služieb cez internet, je v nevyhnutným, aby značky nahrádzali osobný kontakt a dokázali byť v spojení so zákazníkom v takej miere, aby predali. I keď bezkontaktne.

Vedie vojna o pozornosť, vašu pozornosť, pozornosť vašich zákazníkov. Značky manipulujú, aby dosiahli svoje. Predali v dobe covidovej. Využíva sa psychológia predaja len, aby sa maximalizoval predaj.

Vedeli ste, že 95 % eshopov neprežije prvých 5 rokov podnikania. Ak poznáte tajné taktiky, máte obrovský náskok. Poučte sa z chýb iných.

hosť: Simona Kubán – špecialista na predajnú psychológiu, SCR interactive

Sledujte live na instagrame @contentagencysk


Nestihli ste live steam? Nevadí, vypočujte si podcast.


 

Category

Content marketing