24037
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24037,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Ako stimulovať generáciu Z na sociálnych médiách a sieťach? 25.9.2019

Martina Jelenová alias škriatok FÍHA

 

Ako vnímajú deti video obsah šírený na YouTube? Čo áno a čo už je cez? Kto vie zaujať až tak, že dokáže mať viac ako 75 miliónov zhliadnutí videa určenom pre malé deti?

 

Ak vie niekto nájsť dieru na trhu a vytvoriť z nej masový ošiaľ, tak je to jednoznačne kanál FÍHA tralala. Martina Jelenová (alias škriatok FÍHA tralala) je mamou na plný úväzok nielen pre svoje deti, ale aj detí jej hudobných koncertov a detí YouTubu, ktoré dennodenne pozerajú videá na kanáli FÍHA tralala.

Zistíte, ako podliehajú deti marketingu, čo funguje a čo nie, spoznáte ich cestu k tomu, ako sa stali kráľmi slovenského YouTube i to, ako ovplyvnilo ich prácu vyjadrenie sa k slovenskej politike.

 

Kľúčovými témami budú:

  • Y ako YouTube,
  • M ako merch a
  • F ako forma/formát.

 

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing z Content agency už 25.9.2019 o 18:00 v priestoroch WebSupportu.

 

Vstup je zdarma

Link na FB udalosť a lístky nájdete TU.

Category

Content marketing, Sociálne siete