Nevyznáme sa v myšlienkových pochodoch svojho manžela/manželky, nie to ešte v iných cudzích ľuďoch, ktorých vôbec nepoznáme.
- Ako potom brand manažér dokáže odhadnúť, ako a čo odkomunikovať svojim potenciálnym zákazníkom, aby produkt/služba natoľko zaujali, že urobia nákupné rozhodnutie?
- Ako dokáže publisher a influencer vytvárať obsah, keď nevie, čo jeho sledovateľov naozaj zaujíma?
- Ako môže marketingová agentúra tvrdiť, že táto ich odporúčaná stratégia bude fungovať?
Kľúčovými témami talku budú N ako neuromarekting, P ako prieskum, S ako stratégia.
S odborníkom na neuromarketing, Miroslavom Švecom, sa budeme rozprávať o vednej disciplíne, ktorá využíva poznatky o mozgu a o jeho fungovaní pri zefektívňovaní marketingových stratégií.
Príďte s nami diskutovať do priestorov WebSupportu vo štvrtok 16.1. o 17.45 hod.
Budeme sa na vás tešiť!
Category
Content marketing, Pre blogerov, Pre firmy, Sociálne siete