24423
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24423,cookies-not-set,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
  • content marketing a neuromarketing

Ako tvoriť obsah, ktorý si mozog vašich zákazníkov zamiluje >>> 16.1.2010

 

Nevyznáme sa v myšlienkových pochodoch svojho manžela/manželky, nie to ešte v iných cudzích ľuďoch, ktorých vôbec nepoznáme.

  • Ako potom brand manažér dokáže odhadnúť, ako a čo odkomunikovať svojim potenciálnym zákazníkom, aby produkt/služba natoľko zaujali, že urobia nákupné rozhodnutie?
  • Ako dokáže publisher a influencer vytvárať obsah, keď nevie, čo jeho sledovateľov naozaj zaujíma?
  • Ako môže marketingová agentúra tvrdiť, že táto ich odporúčaná stratégia bude fungovať?

 

Kľúčovými témami talku budú N ako neuromarekting, P ako prieskum, S ako stratégia.

 

S odborníkom na neuromarketing, Miroslavom Švecom, sa budeme rozprávať o vednej disciplíne, ktorá využíva poznatky o mozgu a o jeho fungovaní pri zefektívňovaní marketingových stratégií.

 

Príďte s nami diskutovať do priestorov WebSupportu vo štvrtok 16.1. o 17.45 hod.

 

Budeme sa na vás tešiť!

Vstupenky:

EVENTBRIDE

Category

Content marketing