26313
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-26313,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Čo nás Spotify môže naučiť o obsahovom marketingu?

Kým vo februári 2020 sme sa rozprávali na tému podcastov a spomínali sme aj platformu Spotify, teraz sa na ňu pozrieme detailnejšie.

Hudobná streamingová služba Spotify bola spustená v 2008, od marca tohto roka je prístupná dokonca v slovenskom jazyku.
Aké formáty vyhovujú značkám najviac, aby zasiahli svojím obsahom potenciálnych zákazníkov cez Spotify? Viete, aký majú vek a v akom meste bývajú poslucháči Spotify? Toto a tiež oveľa viac nám prezradil Matúš Konečný, Senior Client Partner pre Spotify v Httpool.



 

Category

Content marketing, Influencer marketing, Pre firmy, Sociálne siete