25120
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-25120,cookies-not-set,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Eutanázia sociálnych sietí. Kedy áno – nie? >> 12.8.2020 18:00 hod. <<

 

Za posledné roky nám pribudlo veľa FB stránok, kde počet sledovateľov počítame na stovky a tisícky, ale príspevky majú 0-10 lajkov. Interakcie s publikom výrazne klesli. Správcovia týchto „chorých“ sociálnych profilov uvažujú, ako ich vyliečiť z tejto novodobej choroby. Existuje na to liek, alebo je profil odsúdený na eutanáziu?
Peter Šebo, zakladateľ agentúry PS:Digital, ktorý je tiež organizátorom známej konferencie Digital RULEZZ, pôsobí tiež ako Google Certified Trainer, nám poradí, ako si urobiť audit svojho FB pagu a vyhodnotiť či má alebo nemá význam byť na Facebooku ďalej aktívny a udržiavať ho vitálny a pri živote aj v roku 2020.
Diskusiu bude moderovať Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing z Content agency. Hosťom bude Peter Šebo z PS:Digital.

Tešíme sa na vás i na vaše otázky cez slido (#wsevent) – na streamovacej platforme https://websupport.mysli.digital/.
Category

Content marketing, Sociálne siete