Humor v reklame: Ako na vtipný obsah, ktorý nie je trápny a cez čiaru

Život treba brať živo. A reklamný obsah by mal byť tiež vtipný. Avšak ako vytvárať vtipný obsah, aby bol naozaj vtipný, nebol trápny, cez čiaru a neotravoval?

Tentoraz odkrývame písmeno J ako Jokes. A tému humor v reklame. Do tohto podcastu, ktorý pre vás prináša Content agency a Websupport, prijala pozvanie Kristína Tormová. Herečka, slovenská dramaturgička, moderátorka, podnikateľka a spisovateľka.V podcaste sa dozviete nielen to, či sú Slovaci vtipní, ale aj čo je to memečko. I mnoho konkrétnych marketingovo vydarených vtípkov a veselých inšpirácií. Ha.

Na tento obsah v podcaste odkazujeme:
https://www.instagram.com/tv/CWnB89PIhY5/?utm_medium=copy_link
https://www.instagram.com/tv/CTPvn_5Itiu/?utm_medium=copy_link
https://www.instagram.com/tv/CVgKF2PIrcw/?utm_medium=copy_link 
https://vm.tiktok.com/ZML1V7w7q/ 

Majte veselý deň, priatelia. Ha-ha.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Najnovšie podcasty