Je milovaná i nenávidená. Ohováraná i chválená. Ale jedno je isté. Všetci dnes pojem internetová reklama berieme za súčasť marketingových aktivít a stratégií. Bez nej to nejde. Všetci chceme predávať. A mať zisk! Byť interaktívny v reklame. Byť o krok vpred.
Interaktívna reklama bude roku 2020 opäť skúšaná a pretriasaná. A aby sme mohli nahliadnuť do zákulisia, pozvala som si Dašu Karpelovú, výkonnú riaditeľku IAB Slovakia – združenie pre internetovú reklamu.
Budeme sa rozprávať o zásadných právnych aspektoch v oblasti interaktívnej reklamy a o dôležitosti transformácie digitálneho marketingu zajtrajška. Nakoľko má Daša nadhľad a objektívny postoj k tejto téme, budem teoretizovať ako je to s internetovou reklamou v Európe a aj na Slovensku.
Kľúčovými témami talku
A ako autorský zákon, K ako kódex, B ako brand safety.
Príďte s nami diskutovať do priestorov WebSupportu v stredu 4.12. o 18.00 hod.
Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing (Content agency). Budeme sa na vás tešiť!
>> EVENT NA FB <<<
>>LÍSTOK NA EVENT<<<