25692
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-25692,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Kedy influencer marketing generuje leady a zvyšuje predaj? >>10.2.2020 o 18:00<<

Keď Jana v roku 2015 organizovala prvý ročník ankety BLOGER ROKA, cítila, že blogeri (neskôr influenceri) sa stanú súčasťou marketingu, PR a predaja nejednej slovenskej značky. Dnes je tento influencerský boom tak silný, že menej či viac známe tváre sú súčasťou marketingových kampaní a významne ovplyvňujú nielen budovanie značky, ale aj predaje.

Vedeli ste, že v roku 2019 bol napočúvanejší podcast zo všetkých Websupporťáckych práve ten o influencer marektingu? Chceli sme ho zopakovať v 2020, ale nestihli sme a tak bude naším prvým v roku 2021. Po vyše roku sa čo to zmenilo a niečo ostalo po starom.

Vypočujte si, ako sa influencer marketing vyvíja, čo funguje a čo naopak nie, aké možnosti značky využívajú a čo by mohli a nerobia. Všetko dôležité nám priblížila Jana Malaga, špecialistka na influencer marketing z Content agency.

Diskusiu na Instagrame @contentagencysk moderuje Barbora Senčáková, špecialistka na obsahový marketing z Content agency.


Nestihli ste live steam? Nevadí, vypočujte si podcast.


 

 

Category

Influencer marketing