24314
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24314,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
  • content marketing od a po zet 11.11.2019

ZmarKEtujše >>> dozvieš sa 3 (ne)pravdy o SEO. Už 11.11.

 

Netreba sa báť naštartovať svoj projekt aj na východnom Slovensku. Práve naopak. Najväčší mandát hovoriť o podnikaní v tomto kúte Slovenska má bezpochyby Peter Šoltés, ktorého meno ste začuli, ak ste sa zaujímali o online marketing a hľadali ste hráča, ktorý sa rozumie optimalizácii pre webové vyhľadávače. Tejto sfére marketingu (a nielen tomu) sa Peter so svojim tímom v Košiciach venuje už 10 rokov.

Tentoraz to bude tandem talk

Peter nám priblíži svoje osobné skúsenosti z podnikania na východnom Slovensku a poodhalí svoj pohľad na insourcing / outsourcing marketingových služieb, vystrieda jeho kolega z agentúry Promiseo, Matúš Szepeši, Head of SEO and data, ktorý SEO vedie a má podľa slov svojho šéfa famózny track-record výsledkov pre firmy od Fortuny, Kiwi a innogy až po začínajúce start-upy.

Janka Malaga má na Matúša pripravených už teraz 5 kľúčových otázok, na ktoré by rád poznal odpoveď nejeden content či brand manažér. Kto si nás vypočuje, dozvie sa 3 (ne)pravdy o SEO, ktoré sa v roku 2020 naplno prejavia.

Kľúčové témy

D ako data, L ako lokalita, lokalpatriotizmus či lokalizácia vo všetkých významoch, S ako SEO , T ako tracking.

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing z Content agency 11.11.2019 o 20:00 v rámci konferencie v Košiciach ZmarKEtujše by Grow with Google Slovensko!

Registruj sa na: growwithgoogle.sk/zmarketujse

Category

Content marketing, Pre firmy