24962
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24962,cookies-not-set,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Naše mozgy sa resetujú. Aký reklamný obsah dnes predáva? >> 9.6. o 9:30h <<

 

Spotrebiteľ a jeho potreby sa zmenili. Už v prvých týždňoch pandémie sme si robili srandu z toho, že sa nedá kúpiť toaletný papier, zvýšil sa dopyt po cestovinách, múke a alkohole. Dlho platilo: „Droždie nad zlato“.

Zároveň sme videli výrazné zníženie dopytu po produktoch a službách, ktoré si vyžadujú opustenie domu alebo združovanie v skupinách ako hotely, kiná, reštaurácie a bary, či outlety s oblečením.

Na základe prieskumu Impact Insights Study: Covid 19, Captify 2020 sa znížil dopyt po vyhľadávaní v cestovnom ruchu o 300 %. Štvrtina ľudí tvrdí, že aktuálne nakupujú viac online a 15 % britskej populácie tvrdí, že trávi oveľa viac času využívaním streamingových služieb (GWI).

Aj napriek tomu, že ide o trendy, ktoré sa dali očakávať a boli v poslednom čase viackrát opísané. Pandémia má bezprecedentný dopad na náš bežný život, dennú rutinu. Spôsobuje narušenie správania na celonárodnej úrovni, akú sme doposiaľ nevideli.

Oceňujeme snahu a aktivity tých, ktorí vidia v tejto situácii príležitosť. Pretože to príležitosť naozaj je. Naše mozgy sa resetujú. Nastáva dlhodobá zmena správania spotrebiteľov.

R ako reklama

Mení sa s ohľadom na túto situáciu aj vnímanie reklamného obsahu? A práve o tom sa budeme rozprávať.

Tentoraz to bude tandem talk, ktorý bude moderovať Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing z Content agency. Hostkami budú Lucia Hronská z Unimedia a Alexandra Janošíková z Digiline.

Tešíme sa na vás na streamovacej platforme: https://websupport.mysli.digital/

Category

Content marketing, Pre firmy