25060
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-25060,cookies-not-set,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Obsah, ktorý robí influencerov žiadanými a nesmrteľnými >> 8.7.2020 18:00 hod.<<

 

Slováci sa delia na dva tábory. Jedni viac vyhľadávajú bulvárne informácie a preto im aj jednoduchý obsah influencerov vyhovuje. Druhý tábor inklinuje ku kvalitnejšej žurnalistike a preto skôr volia influencerov, ktorých obsah má pridanú hodnotu so štipkou vtipu.
Pojem influencer/ka dnes vníma každý inak. Pre niekoho to musí byť známa osobnosť s veľkým počtom sledovateľov na Instagrame, iní „veria“ viac odborníkom z fachu, ktorých publikum je síce menšie, ale kvalitnejšie.

 

Nielen na tieto otázky budeme odpovedať

Ako sa vyvíja vnímanie obsahu, ktoré slovenskí influenceri tvoria? Sú potreby a zadania značiek/firiem pri oslovovaní influencerov po rokoch iné? Prečo rastie SATURATION RATE? Zmenil sa aj pohľad slovenskej verejnosti na obsah, ktorí influenceri vytvárajú na sociálnych sieťach a blogoch? Aký obsah robí influencera – influencerku žiadanejšou a zabezpečí, že bude IN aj po rokoch?

 

Pre koho je tento talk?

Pre marketérov menších i etablovaných značiek, influencerov i blogerov.

Diskusiu bude moderovať Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing z Content agency. Hostkou bude Mirka Dobiš Michalková – stylistka, módna redaktorka, blogerka.

 

Tešíme sa na vás i na vaše otázky cez slido – na streamovacej platforme https://websupport.mysli.digital/

Category

Pre blogerov, Pre firmy