Slováci sa delia na dva tábory. Jedni viac vyhľadávajú bulvárne informácie a preto im aj jednoduchý obsah influencerov vyhovuje. Druhý tábor inklinuje ku kvalitnejšej žurnalistike a preto skôr volia influencerov, ktorých obsah má pridanú hodnotu so štipkou vtipu.
Pojem influencer/ka dnes vníma každý inak. Pre niekoho to musí byť známa osobnosť s veľkým počtom sledovateľov na Instagrame, iní „veria“ viac odborníkom z fachu, ktorých publikum je síce menšie, ale kvalitnejšie.
Nielen na tieto otázky budeme odpovedať
Ako sa vyvíja vnímanie obsahu, ktoré slovenskí influenceri tvoria? Sú potreby a zadania značiek/firiem pri oslovovaní influencerov po rokoch iné? Prečo rastie SATURATION RATE? Zmenil sa aj pohľad slovenskej verejnosti na obsah, ktorí influenceri vytvárajú na sociálnych sieťach a blogoch? Aký obsah robí influencera – influencerku žiadanejšou a zabezpečí, že bude IN aj po rokoch?
Pre koho je tento talk?
Pre marketérov menších i etablovaných značiek, influencerov i blogerov.
Diskusiu bude moderovať Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing z Content agency. Hostkou bude Mirka Dobiš Michalková – stylistka, módna redaktorka, blogerka.
Tešíme sa na vás i na vaše otázky cez slido – na streamovacej platforme https://websupport.mysli.digital/