26314
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-26314,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Personal branding. Ako si vytvoriť obsahovú stratégiu osobnej značky

Kto by si mal obsahovú stratégiu personálneho bradingu vytvoriť? Ako vytvárať obsah, aby to nepôsobilo ako propaganda a vychvaľovanie sa? Aké sú nevyhnutné kroky či postup, keď si chcem vytvoriť obsahovú stratégiu budovania osobnej značky?

Na rozdiel od reklamy má obsahová stratégia osobnej značky v prvej línii persónu nepropagovať. Snaží sa vzbudzovať záujem o to, čo daná persóna robí, či o jej produkty a služby. Vďaka tomu dokáže prirodzene a dlhodobo fungovať.

Na tému osobnej značky a osobného PR sa Jana Malaga rozprávala s Tonym Dúbravcom. Tony sa 9 rokov venuje sociálnym sieťam a content marketingu. Je lektorom vzdelávacích projektov Digitálna univerzita a Creative Academy, kde učí, ako využívať sociálne siete zmysluplne a udržateľne. Tvorí podcasty Doba Digitálna a Tony Dúbravec podcast.



 

Category

Content marketing, Influencer marketing, Pre blogerov, Pre firmy, Sociálne siete