26496
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-26496,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
  • TikTok Michal Totka
  • marketing na tiktok

Pre ktoré slovenské značky je TikTok vhodný?

V lete minulého roka presiahol TikTok miliardu užívateľov. Našu pozornosť v rámci podcastov si opodstatnene zaslúži, aj kvôli tomu, že nejedna značka uvažuje čí spolupracovať s tvorcami obsahu na TikToku, alebo či si založiť firmený TikTok profil. Nie sú si ale istí, pochybujú či ich obsah na TikToku dokáže zaujať.

Michal Totka, z Tiktoku je známy aj ako “Mikél”, sa s nami podelil o svoje skúsenosti na TikToku.

V diskusii s Michalom Totkom sa dozviete:

  • Aké sú prognózy TikToku pre rok 2022?
  • Aké témy rezonujú na TikToku?
  • Ako je to na TikToku s hejtermi?
  • Ktoré značky to na TikToku vedia?
  • Tipy aký obsah dokáže na TikToku zaujať a prečo?

 

Diskusiu moderuje Jana Malaga, ktorá je špecialistkou na obsahový marketing a influencer marketing v boutique content marketing house Content agency.

Content marketing od a po zet sú diskusie so slovenskými odborníkmi z rôznych marketingových oblastí, ktorých spája láska k tvorbe obsahu.

Category

Content marketing, Pre firmy, Sociálne siete