23357
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-23357,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
  • content marketing od a po zet

Prečo by ste sa mali zaujímať o natívnu reklamu? 17.4.2019

 

Ako môže byť reklama natívna? Je slovenský konzument obsahu na túto formu reklamy náchylný a vie ho chytiť za srdce? Aké princípy dodržiavať pri tvorbe natívnej reklamy, aby sa z toho nestala len reklama?

Kto pozná Filipa a mal príležitosť počúvať aspoň jednu jeho prezentáciu či vidieť video z tejto prezentácie, razom pochopí, že Filip nehovorí o vate a nikdy ho nebudute počuť povedať slovo možno. On na betón vie a dokáže to verifikovať aj prípadovými štúdiami či analýzami. Je to muž faktu. Tak ho vnímam a podľa mňa je to jeden z kľúčových ľudí, ktorý koncept talkov Content marektng od A po zet vo Websupporte musí navštíviť. Lebo natívna reklama a obsahový marektingu su súrodenci.

Kľúčovými témami budú

J ako job opportunities, ale aj A ako adblock či advertorial, T ako trendy a v neposlednom rade aj témy. Verím, že sa stihneme pristaviť aj pri O ako obsahová stratégia.

Teší sa na vás Jana Malaga z Content agency a je hosť Filip z Strossle, s ktorými sa osobne uvidíte už v stredu 17.4. 2019 o 18:00 v priestoroch WebSupportu.

Vstup je zadarmo

Stačí sa prihlásiť TU.

Category

Content marketing, Influencer marketing