Ako môže byť reklama natívna? Je slovenský konzument obsahu na túto formu reklamy náchylný a vie ho chytiť za srdce? Aké princípy dodržiavať pri tvorbe natívnej reklamy, aby sa z toho nestala len reklama?
Kto pozná Filipa a mal príležitosť počúvať aspoň jednu jeho prezentáciu či vidieť video z tejto prezentácie, razom pochopí, že Filip nehovorí o vate a nikdy ho nebudute počuť povedať slovo možno. On na betón vie a dokáže to verifikovať aj prípadovými štúdiami či analýzami. Je to muž faktu. Tak ho vnímam a podľa mňa je to jeden z kľúčových ľudí, ktorý koncept talkov Content marektng od A po zet vo Websupporte musí navštíviť. Lebo natívna reklama a obsahový marektingu su súrodenci.
Kľúčovými témami budú
J ako job opportunities, ale aj A ako adblock či advertorial, T ako trendy a v neposlednom rade aj témy. Verím, že sa stihneme pristaviť aj pri O ako obsahová stratégia.
Teší sa na vás Jana Malaga z Content agency a je hosť Filip z Strossle, s ktorými sa osobne uvidíte už v stredu 17.4. 2019 o 18:00 v priestoroch WebSupportu.
Vstup je zadarmo
Stačí sa prihlásiť TU.