26777
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-26777,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,cookies-not-set,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive

Prečo doména značky (nie) je dôležitá

WWW – to sú tri písmená, ktorými sa začína príbeh každej značky na internete. World wide web (www) je distribuovaný hypertextový internetový informačný systém. Tento systém umožňuje univerzálny prístup k širokému portfóliu dokumentov, ktoré obsahujú odkazy na iné miestne alebo vzdialené dokumenty. Za skratkou www sa skrýva Tim Berners-Lee, ktorý vytvoril základy pre World Wide Web ešte v roku 1990.

Ako veľmi je pre značky dôležitý názov domény a písmenká, ktoré nasledujú za www? Treba sa už pri tvorbe mena pre značku zamýšľať nad tým, ako bude vyzerať jej doména? A prečo môže byť skvelý názov firmy bez voľnej domény tým najdrahším rozhodnutím vznikajúcej spoločnosti? Aj na to odpovedala v epizóde podcastu Mirka Pastierová, spolumajiteľka a spoluzakladateľka GoBigname.



 

Category

Content marketing, Pre blogerov, Pre firmy