24565
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24565,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Sú podcasty novým marketingovým kanálom? >> Talk 13.2.2020 <<

 

Je to tu. Renesancia zvuku. Ešte pár rokov dozadu sa hovorilo o audiu, rádiách ako o ohrozenom médiu. Teraz zažíva zvuk svoju renesanciu vďaka podcastom i audio knihám. Podcasty sú fenomén, ktorý si získava priazeň čoraz väčšieho publika. A to sme len na začiatku.

V minulých talkoch sme tejto téme venovali len pár slov a boli k nej otázky z publika. Prirodzene sa zaujímate o túto oblasť. Preto sme sa rozhodli venovať jej celý talk.

Čo je to podcast?

Ako to celé vzniklo a prečo sa hovorené slovo dostáva do popredia? Ako je to možné, že mladí zaneprázdnení ľudia dnes žijú takmer s prirastenými slúchadlami na ušiach a chcú počúvať nielen hudbu, ale aj slovo?

S Blažena Ambróz Sedrovičová z PS:Digital, sa budeme rozprávať nielen o streamovacích službách, a o tom ako si môže užívateľ aktívne vyberať obsah a prečo platí „content is king“.

Pozrieme sa aj na to, kto je slovenským podcast kráľom a kráľovnou.

Kľúčovými témami talku budú P ako podcast, S ako streamovanie, A ako audio.

Príďte s nami diskutovať do priestorov WebSupportu vo štvrtok 13.2. o 18.00 hod.

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing (Content agency). Budeme sa na vás tešiť!

Category

Content marketing