23286
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-23286,stockholm-core-2.2.1,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-8.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive
  • workshop ako zarabat blogovani

Workshop: ako rozbehnúť spolupráce so značkami? 28.3.2019

 

Milé blogerky a blogeri,

na základe často sa opakujúcich otázok sme vytvorili workshop, počas ktorého zistíte odpovede na všetky otázky, ktoré sám víria hlavou.

 

Termín

28.3.2019 večerný termín: 17:30 – 21:30 h.

 

 

Miesto

HUB Bratislava, Černyševského 10, 1. poschodie, Bratislava

 

Kapacita

Tento workshop sa nebude konať v priebehu roka viackrát, ale maximálne 1 – 2 razy. Takže odporúčame vycestvovať blogerkám, ktoré nie sú priamo z Bratislavy. Aj preto bude trvať workshop minimálne 4 hodiny. Nakoľko musíme predebatovať veľmi veľa tém a chceme, aby ste s dozvedeli všetko potrebné. Počet miest na workshope je limitovaný. Maximálny počet je 15. Workshop sa otvorí, ak bude prihlasených minimálne 8 účastníkov.

 

Budeme sa venovať týmto témam:

  • aktuálny prehľad trhu – sektorovo
  • postupné (odporúčané) kroky predtým ako oslovím značku
  • ako získať kontakt na značku, s ktorou chcem spolupracovať
  • prehľad PR a digitálnych agentúr, ktoré najčastejšie “lovia“  blogerov pre svojich klientov
  • ako si vybrať “moje” značky
  • praktické ukážky ako osloviť značku / ich agentúru (template e-mailu, call script telefonátu)
  • ako si určiť výšku honoráru za spoluprácu
  • kedy pristúpiť na barter a kedy naopak nie
  • výhody a nevýhody affiliate marketingu
  • ako odmerám či bola spolupráca úspešná (pre obe strany)
  • aké typy štatistík agentúry/značky najčastejšie vyžadujú pri honorovaných spoluprácach
  • príklady úspešných aj neúspešných spoluprác medzi značkami a blogerkami – aj osobné vypovede blogeriek
    dotazník
  • priestor na individuálne poradenstvo (každá blogerka má k dispozícii 15 minút tailor made poradenstva)

 

Lektorka workshopu

Jana Malaga, Google Certified Trainer for Education a špecialistka na obsahový marketing. Jana je zakladateľka súťaže BLOGER ROKA® a projektu Asociácia blogerov. Založila Content agency, ktorá sa zameriava na nastavenie obsahovej stratégie, tvorbu obsahu, public relations a na spolupráce so slovenskými a českými influencermi.

 

Cena: 129 Eur s DPH

špeciálne ceny závisia od termínu vašej rezervácie:

49 Eur s DPH (platí do 4.3.2019 13:00 hod. )
99 Eur s DPH (platí do 22.3.2019 13:00 hod. )

Poznámka:

vstupenka je prenosná, tzn. ak sa vám nepodarí osobne prísť, môžete ju postúpiť inej blogerke. Poplatok nevraciame.

REGISTRAČNÝ FORMULÁR:

[contact-form-7 404 "Nenájdené"]

Category

Influencer marketing

Tags

influencer marketing, kurz