Propagácia jednej produktovej rady pomocou influencerov na sociálnych médiách - Content Agency
22566
page-template-default,page,page-id-22566,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Zadanie: Odkomunikovanie sortimentu Back To School pred začiatkom školského roka.

Realizácia: Našou úlohou bolo nájsť najvhodnejších influencerov pre túto kampaň, nastaviť pre nich redakčný kalendár a koordinovať publikáciu príspevkov. Kampaň skombinovala silu influencerov na instagrame, facebooku a kreatívny content na blogu. Počas celého augusta a na začiatku septembra komunikovali na týždennej báze dve mamy influencerky – Kristína Farkašová a Mária Čírová, a jedna mama blogerka – Dorota a Gréta, nový sortiment Back ToSchool. Cieľom bolo prezentovať produkty hravou a kreatívnou formou pomocou fotografiía textu pod nimi.

Výsledok: Efektívne online promo s dosahom na želanú cieľovú skupinu – mamy s deťmi v školskom a predškolskom veku. Výsledkom bola aj vysoká interakcia s fanúšikmi influencerov a zvýšenie povedomia o produktoch.