Realizácia kampane prostredníctvom lifestyle a foodblogerov so zámerom omladenia cieľovej skupiny - Content Agency
22581
page-template-default,page,page-id-22581,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Zadanie: Rozšírenie povedomia o značke Popradské medzi mladšou vekovou kategóriou

Realizácia: Na základe požiadaviek klienta sme vyselektovali blogerky vhodné na realizáciu kampane s produktmi Popradské. Keďže portfólio produktov značky Popradské je rôznorodé, našou snahou bolo vybrať do spolupráce blogerky z rôznych oblastí, ktoré budú vedieť produkty odprezentovať svojsky a prirodzene na svojom blogu.  Kampaň bola realizovaná prostredníctvom vyššieho počtu menších blogeriek, ktoré majú svojich stálych čitateľov. Každá blogerka vytvorila na základe zadania blogový článok, ktorý následne uverejnila na svojom blogu a zdieľala na Facebooku. Blogerky mali priestor prejaviť svoju individualitu a odlišnosť a tým vznikli rôznorodé články, recepty či recenzie, do ktorých boli prirodzene zakomponované produkty Popradské. Výstupy od jednotlivých blogeriek boli naplánované na základe redakčného kalendára, aby bol obsah distribuovaný postupne a celá kampaň nepôsobila silene.

Výsledok: Rôznorodý obsah, ktorý zvýšil povedomie o značke a konkrétnych produktoch Popradské medzi mladšou cieľovou skupinou, ktorá sa pohybuje v online svete a číta blogy