Vybrali sme pre vás prípadové štúdie
Prirástli nám k srdcu. Je to pre nás zábava a veľmi nás baví posúvať méty vo svete obsahového marketingu. Každá kampaň bola jedinečná a unikátna. Vsadili sme nielen na sedliacky rozum, ale pomohol nám aj cit pre detail a analýzy z predchádzajúcich kampaní. Neraz sa oplatilo poslúchnuť i intuíciu a vsadiť na úplne nové a ešte nevyskúšané persóny.
Naštartovanie spolupráce s micro influencermi a zvýšenie povedomia o značke voči blogerom
Zadanie: Dostať sa do povedomia blogerov a influencerov ako blogger friendly značka a postaviť základy pre vzájomnú spoluprácu vďaka súťaži BLOGER ROKA.
Realizácia >>>
Propagácia jednej produktovej rady pomocou influencerov na sociálnych médiách
Zadanie: Odkomunikovanie sortimentu Back To School pred začiatkom školského roka.
Realizácia >>>
Vytváranie video receptov v súlade s obsahovou stratégiou značky
Zadanie: Sprostredkovať blogera na tvorbu video a foto receptov
Realizácia>>>
Rozšírenie povedomia o produkte z portfólia značky prostredníctvom vybraných foodblogerov s cieľom zvýšenia predaja
Zadanie: Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov
Realizácia>>>
Realizácia kampane prostredníctvom lifestyle a foodblogerov so zámerom omladenia cieľovej skupiny
Zadanie: Rozšírenie povedomia o značke Popradské medzi mladšou vekovou kategóriou
Realizácia >>>
Omladenie značky prostredníctvom influencerov na Slovensku a aj v Českej republike
Zadanie: Zvýšiť povedomie o e-shope Klingel na Slovenskom a Českom trhu a priblížiť tento e-shop aj mladšej generácii
Realizácia>>>
Zvýšenie povedomia o produkte natívnou a edukatívnou formou
Zadanie: Podpora uvádzacej kampane nového produktu Pampers prostredníctvom mummy blogeriek, ktoré by zrecenzovali nový produkt formou blogového čánku, ktorý by mal aj edukatívny charakter.
Realizácia >>>
Launchu produktu prostredníctvom natívnej reklamy na sociálnych sieťach
Zadanie: Podpora kampane na nový holiaci strojček Philips OneBlade prostredníctvom natívnej reklamy na sociálnych sieťach.
Realizácia >>>