Referencie - Content Agency
22490
page-template-default,page,page-id-22490,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Vybrali sme pre vás prípadové štúdie

Prirástli nám k srdcu. Je to pre nás zábava a veľmi nás baví posúvať méty vo svete obsahového marketingu. Každá kampaň bola jedinečná a unikátna. Vsadili sme nielen na sedliacky rozum, ale pomohol nám aj cit pre detail a analýzy z predchádzajúcich kampaní. Neraz sa oplatilo poslúchnuť i intuíciu a vsadiť na úplne nové a ešte nevyskúšané persóny.

Naštartovanie spolupráce s micro influencermi a zvýšenie povedomia o značke voči blogerom

Zadanie: Dostať sa do povedomia blogerov a influencerov ako blogger friendly značka a postaviť základy pre vzájomnú spoluprácu vďaka súťaži BLOGER ROKA.

Realizácia >>>

Propagácia jednej produktovej rady pomocou influencerov na sociálnych médiách

Zadanie: Odkomunikovanie sortimentu Back To School pred začiatkom školského roka.

Realizácia >>>

Vytváranie video receptov v súlade s obsahovou stratégiou značky

Zadanie: Sprostredkovať blogera na tvorbu video a foto receptov

Realizácia>>>

Rozšírenie povedomia o produkte z portfólia značky prostredníctvom vybraných foodblogerov s cieľom zvýšenia predaja

Zadanie: Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov

Realizácia>>>

Realizácia kampane prostredníctvom lifestyle a foodblogerov so zámerom omladenia cieľovej skupiny

Zadanie: Rozšírenie povedomia o značke Popradské medzi mladšou vekovou kategóriou

Realizácia >>>

Omladenie značky prostredníctvom influencerov na Slovensku a aj v Českej republike

Zadanie: Zvýšiť povedomie o e-shope Klingel na Slovenskom a Českom trhu a priblížiť tento e-shop aj mladšej generácii

Realizácia>>>

Zvýšenie povedomia o produkte natívnou a edukatívnou formou

Zadanie: Podpora uvádzacej kampane nového produktu Pampers prostredníctvom mummy blogeriek, ktoré by zrecenzovali nový produkt formou blogového čánku, ktorý by mal aj edukatívny charakter.

Realizácia >>>

Launchu produktu prostredníctvom natívnej reklamy na sociálnych sieťach

Zadanie: Podpora kampane na nový holiaci strojček Philips OneBlade prostredníctvom natívnej reklamy na sociálnych sieťach.

Realizácia >>>