Ak viete pri plánovaní eventu spojiť príjemné s užitočným, máte vyhraté. My sme tak urobili a vzniklo z toho veľmi príjemné a nielen pre životné prostredie prospešné doobedie so známymi dámami v bratislavskej Medickej záhrade. Eventy pre nášho klienta Yves Rocher sú jednoducho topka.
Aj taký gigant, akým je Kaufland, potrebuje neustále zaujímať spotrebiteľov a predávať. My sme im pomohli obohatiť komunikáciu nielen na webe, ale aj na sociálnych sieťach.
Tím Content agency navrhol inovatívny spôsob komunikácie s využitím influencer marketingu, a tak zabezpečili klientovi viac než 2 000 návštevwebovej stránky súťaže.
Upozorňujeme, ak ste hladný, nečítajte ďalej. Spolu s foodblogerkami a SOS Quinoou sme pripravili lahodné recepty pre všetky mlsné jazýčky.
Sila influencer marketingu, aká nemá obdoby. Content agency navrhla súťaž pre slovenskú modernú sieť potravín KRAJ, ktorá uchvátila Bratislavčanov až tak, že s mobilmi v ruke behali krížom krážom po meste.
Keď máte klienta, ktorý si rád nechá poradiť, môže z toho vzniknúť aj video s 100 000 zhliadnutiami. Vybraná influencerka natočila nielen originálny typ videa, ale zavolala doň hosťa, ktorého by ste na sociálnych sieťach vonkoncom nečakali …