22490
page-template-default,page,page-id-22490,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Prirástli nám k srdcu. Je to pre nás zábava a veľmi nás baví posúvať méty vo svete obsahového marketingu. Každá kampaň bola jedinečná a unikátna. Vsadili sme nielen na sedliacky rozum, ale pomohol nám aj cit pre detail a analýzy z predchádzajúcich kampaní. Neraz sa oplatilo poslúchnuť i intuíciu a staviť na úplne nové a ešte nevyskúšané persóny.

yves rocher case study
Krása a príroda idú ruka v ruke. Influencerky nastajlovali Medickú záhradu.

Ak viete pri plánovaní eventu spojiť príjemné s užitočným, máte vyhraté. My sme tak urobili a vzniklo z toho veľmi príjemné a nielen pre životné prostredie prospešné doobedie so známymi dámami v bratislavskej Medickej záhrade. Eventy pre nášho klienta Yves Rocher sú jednoducho topka.

Viac
referencia kaufland video obsah
Ako zatraktívniť tvorbu obsahu? Kaufland to už vie.

Aj taký gigant, akým je Kaufland, potrebuje neustále zaujímať spotrebiteľov a predávať. My sme im pomohli obohatiť komunikáciu nielen na webe, ale aj na sociálnych sieťach.

Viac
borges pripadova studia influncer marketing
Stredomorie na Instagrame zlákalo tisícky ľudí

Tím Content agency navrhol inovatívny spôsob komunikácie s využitím influencer marketingu, a tak zabezpečili klientovi viac než 2 000 návštevwebovej stránky súťaže.

Viac
sos pripadova studia food
SOS má chutný obsah. Ako sme ho vytvorili?

Upozorňujeme, ak ste hladný, nečítajte ďalej. Spolu s foodblogerkami a SOS Quinoou sme pripravili lahodné recepty pre všetky mlsné jazýčky.

Viac
Interaktívna súťaž, ktorá pobláznila ľudí v Bratislave.

Sila influencer marketingu, aká nemá obdoby. Content agency navrhla súťaž pre slovenskú modernú sieť potravín KRAJ, ktorá uchvátila Bratislavčanov až tak, že s mobilmi v ruke behali krížom krážom po meste.

Viac