Rozšírenie povedomia o produkte z portfólia značky prostredníctvom vybraných foodblogerov s cieľom zvýšenia predaja - Content Agency
22576
page-template-default,page,page-id-22576,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Zadanie: Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov

Realizácia: Naším prvým krokom bolo vyselektovanie relevantných blogerov podľa požiadaviek klienta. Našou snahou bolo nájsť prienik medzi cieľovou skupinou blogerov a cieľovou skupinou, ktorú klient potreboval zasiahnuť. Ako hlavný komunikačný kanál sme zvolili blogy doplnené o Facebook. Následne, vybraní blogeri v priebehu 2 mesiacov realizovali sériu sladkých aj slaných receptov s použitím produktu SOS Quinoa, ktoré uverejňovali na základe redakčného kalendára na svojom blogu a následne zdieľali na Facebooku.  Cieľom kampane bolo zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorá sa zaujíma o oblasť gastronómie a rozšíriť ich  povedomie o produkte SOS Quinoa prirodzeným spôsobom – prostredníctvom receptov.

Výsledok: Zvýšenie povedomia o produkte SOS Quinoa prirodzeným a efektívnym spôsobom prostredníctvom zaujímavých a rozmanitých receptov jednotlivých blogerov