Zadanie: Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov
Zadanie: Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov
Realizácia: Naším prvým krokom bolo vyselektovanie relevantných blogerov podľa požiadaviek klienta. Našou snahou bolo nájsť prienik medzi cieľovou skupinou blogerov a cieľovou skupinou, ktorú klient potreboval zasiahnuť. Ako hlavný komunikačný kanál sme zvolili blogy doplnené o Facebook. Následne, vybraní blogeri v priebehu 2 mesiacov realizovali sériu sladkých aj slaných receptov s použitím produktu SOS Quinoa, ktoré uverejňovali na základe redakčného kalendára na svojom blogu a následne zdieľali na Facebooku. Cieľom kampane bolo zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorá sa zaujíma o oblasť gastronómie a rozšíriť ich povedomie o produkte SOS Quinoa prirodzeným spôsobom – prostredníctvom receptov.
Výsledok: Zvýšenie povedomia o produkte SOS Quinoa prirodzeným a efektívnym spôsobom prostredníctvom zaujímavých a rozmanitých receptov jednotlivých blogerov