22576
page-template-default,page,page-id-22576,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Zadanie: Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov

Realizácia: Naším prvým krokom bolo vyselektovanie relevantných blogerov podľa požiadaviek klienta. Našou snahou bolo nájsť prienik medzi cieľovou skupinou blogerov a cieľovou skupinou, ktorú klient potreboval zasiahnuť. Ako hlavný komunikačný kanál sme zvolili blogy doplnené o Facebook. Následne, vybraní blogeri v priebehu 2 mesiacov realizovali sériu sladkých aj slaných receptov s použitím produktu SOS Quinoa, ktoré uverejňovali na základe redakčného kalendára na svojom blogu a následne zdieľali na Facebooku.  Cieľom kampane bolo zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorá sa zaujíma o oblasť gastronómie a rozšíriť ich  povedomie o produkte SOS Quinoa prirodzeným spôsobom – prostredníctvom receptov.

Výsledok: Zvýšenie povedomia o produkte SOS Quinoa prirodzeným a efektívnym spôsobom prostredníctvom zaujímavých a rozmanitých receptov jednotlivých blogerov