Upozorňujeme, ak ste hladný, nečítajte ďalej. Spolu s foodblogerkami a SOS Quinoou sme pripravili lahodné recepty pre všetky mlsné jazýčky.
Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov.
Zvýšenie povedomia o produkte SOS Quinoa prirodzeným a efektívnym spôsobom prostredníctvom zaujímavých a rozmanitých receptov jednotlivých blogerov.
Pre klienta sme vybrali 5 foodblogeriek:
1. Chuť od Naty,
2. Coolinári,
3. Story of a cake,
4. La petit,
5. Fitrecepty.
„Spoločný dosah na Facebooku bol viac ako 75 000 a na Instagrame bolo zasiahnutých takmer 150 000 followerov.“ Jana Malaga
Cieľom kampane bolo zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorá sa zaujíma o oblasť gastronómie, rada skúša nové recepty a má vášeň pre varenie. Rozšírili sme tak povedomie o produkte SOS Quinoa prirodzeným a nenúteným spôsobom prostredníctvom atraktívnych receptov, ktoré boli uverejňované na 3 kanáloch:
Keďže ide o hodnotný obsah, ktorý sme dopomohli vytvoriť, bola by škoda ho nezviditeľniť ešte viac. Návrhy na ďalšie rozvíjanie a recyklovanie sú rôzne. Vytvorených bolo 15 zaujímavých receptov z rozličných oblastí, čo otvára brány novým možnostiam spracovania vo forme: