23654
page-template-default,page,page-id-23654,stockholm-core-1.0.8,cooltimeline-body,select-child-theme-ver-1.1,select-theme-ver-5.1.5,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive

Upozorňujeme, ak ste hladný, nečítajte ďalej. Spolu s foodblogerkami a SOS Quinoou sme pripravili lahodné recepty pre všetky mlsné jazýčky.

Aké bolo zadanie?

Rozšírenie povedomia o produkte SOS Quinoa prostredníctvom blogerov.

Poskytnutá služba

Zvýšenie povedomia o produkte SOS Quinoa prirodzeným a efektívnym spôsobom prostredníctvom zaujímavých a rozmanitých receptov jednotlivých blogerov.

Dosah a rozsah

Pre klienta sme vybrali 5 foodblogeriek:
1. Chuť od Naty,
2. Coolinári,
3. Story of a cake,
4. La petit,
5. Fitrecepty.

Realizácia

  • Naším prvým krokom bolo vyselektovanie relevantných blogerov podľa požiadaviek klienta.
  • Blogerky navrhli rozličné typy receptov, z ktorých si klient vybral od každej 3 (dokopy 15 receptov).
  • Klient poslal blogerkám produkty, ktoré potom používali vo svojich receptoch.
  • Podmienkou bolo použiť aspoň na jednej fotografii product placement značky SOS. Následne ich dievčatá zaslali na autorizáciu.
  • V priebehu 2 mesiacov realizovali dámy sériu sladkých a slaných receptov s použitím promovaného produktu SOS Quinoa (každá blogerka uverejňovala 3 recepty).
  • Recepty uverejňovali na svojich blogoch na základe redakčného kalendára, ktorý sme vopred vytvorili a následne zdieľali na Facebooku a Instagrame.

 

„Spoločný dosah na Facebooku bol viac ako 75 000 a na Instagrame bolo zasiahnutých takmer 150 000 followerov.“ Jana Malaga

 

Top prínos

Cieľom kampane bolo zasiahnuť cieľovú skupinu, ktorá sa zaujíma o oblasť gastronómie, rada skúša nové recepty a má vášeň pre varenie. Rozšírili sme tak povedomie o produkte SOS Quinoa prirodzeným a nenúteným spôsobom prostredníctvom atraktívnych receptov, ktoré boli uverejňované na 3 kanáloch:

  • na blogoch dievčat,
  • na ich facebookových profiloch,
  • na ich instagramových profiloch.

 

Návrhy na zlepšenia

Keďže ide o hodnotný obsah, ktorý sme dopomohli vytvoriť, bola by škoda ho nezviditeľniť ešte viac. Návrhy na ďalšie rozvíjanie a recyklovanie sú rôzne. Vytvorených bolo 15 zaujímavých receptov z rozličných oblastí, čo otvára brány novým možnostiam spracovania vo forme:

  • newslettera,
  • emailového marketingu,
  • malej knižky receptov,
  • vlastnej mikrostránky plnej receptov s použitím SOS produktov,
  • a inej distribúcie.