Zvýšenie povedomia o produkte natívnou a edukatívnou formou - Content Agency
22592
page-template-default,page,page-id-22592,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.2.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

Zadanie: Podpora uvádzacej kampane nového produktu Pampers prostredníctvom mummy blogeriek, ktoré by zrecenzovali nový produkt formou blogového čánku, ktorý by mal aj edukatívny charakter.

Realizácia: Podľa zadania klienta sme vyselektovali mummy blogerky, ktoré majú veľmi interaktívne publikum. Navrhli sme redakčný kalendár výstupov blogeriek, aby kampaň pôsobila prirodzene a mala čo najvyšší zásah. Blogy ako komunikačný kanál sme podporili prostredníctvom výstupov na sociálnych sieťach blogeriek. Vyššiu interaktivitu výstupov sme zabezpečili zorganizovaním súťaži na sociálnych sieťach blogeriek.

Výsledok: Kampaň prostredníctvom mummy blogeriek zvýšila povedomie cieľovej skupiny o produkte a podporila uvádzaciu kampaň produktu. Výsledkom správne nastavenej  stratégie bola opakovaná spolupráca s blogerkami na …. kampani Pampers.