Ako Google vzdeláva v oblasti digitálneho marketigu?
Práve vzdelávaním chce Google nielen rásť, ale aj pomáhať všetkým, ktorí o to stoja. Vychádzajú zo štúdie Digital challengers, podľa ktorej sú Slováci ideálni digitálni adepti na trhu práce.VIAC
Práve vzdelávaním chce Google nielen rásť, ale aj pomáhať všetkým, ktorí o to stoja. Vychádzajú zo štúdie Digital challengers, podľa ktorej sú Slováci ideálni digitálni adepti na trhu práce.VIAC
V septembri tu bude na trhu už 21 rokov a ani zďaleka nie je len obyčajným vyhľadávačom, ktorý by nám uľahčoval hľadanie informácií. Za ten čas sa vyformoval na každodenného pomocníka nejedného z nás a zlepšil možno aj váš kredit na trhu práce… VIAC
Máte svoj LinkedIn účet, no nevyužívate ho? A viete, že robíte veľkú chybu? Je to najväčšia profesná sociálna sieť, na ktorej sa nachádzajú celosvetovo uznávané špičky vo svojom odbore, no možno i vaši budúci zamestnanci.
Zhrnuli sme pre vás TOP 8 výhod LinkedInu, ktoré vás presvedčia o jeho kvalitách. VIAC
Princíp inbound marketingu je postavený na jednej kľúčovej úlohe. Dostať sa do povedomia. Do hláv. Ale tak, aby to bolo nenútené a prirodzené.
Opozitom sú vianočné TV reklamy mobilných operátorov. To nie je inbound marketing, aj keď tie melódie a repliky už poznáte aj odzadu a dostali sa vám doslova do mozgovej kôry.
Vedeli ste, že podujatia uverejnené na LinkedIne majú vyššiu skutočnú účasť než tie na Facebooku? Sociálna sieť LinkedIn je serióznym komunikačným médiom, ktoré vám vie zarobiť slušné peniaze, získať zákazníkov či nájsť si novú prácu. A to ešte stále bez reklám! Ako na to?
Od mája sme boli všetci v agentúre v radostnom očakávaní, pretože sme sa uchádzali o prestížne členstvo v IAB Slovakia, ktoré pre nás veľa znamenalo. O to väčšia bola naša radosť, keď nám už v stredu 19.6. prišlo vyrozumenie, že sme prijatí.
Dobrá obsahová stratégia je zameraná na vytváranie a šírenie hodnotného obsahu, ktorý priláka, udrží a osloví k želanej akcii jasne definovanú cieľovú skupinu, vďaka ktorej viete, pre koho tvoríte obsah. Ale ak ho neprispôsobíte jej požiadavkám, darmo budete plakať nad rozliatym mliekom.
Viete čo je natívna reklama a prečo je natívny obsah dôležitý? Ako môžeme vďaka nim efektívnejšie dosahovať svoj cieľ a viac zarábať? Nielen na tieto otázky nám odpovedal riaditeľ Strossle Slovakia – Filip Kuna.VIAC
Projekt Content marketing od A po Z nás raz mesačne prevedie každou dôležitou súčasťou, ktorú by úspešná natívna kampaň mala obsahovať. Vo februári sme sa venovali tomu, ako nápad premeniť na úspešnú contentovú kampaň.